Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa

Obsah fóra Kecárna Hry Mass effect 3

Mass effect 3

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 26.9.2012 20:05:13
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak jestli se chtějí vyhnout sraní se do hráčských voleb, musejí udělat nějaké mimo-milky-way zasazení :-) Osobně ale tvrdím, že úplně nejlepčejší volba před Extended Cuty byla udělat story o století v budoucnosti, kdy je galaxie ve stavu post-apo a hráč pocházející z potomků Normandy by jí znovu objevoval a dával třeba i dohromady. Bylo by šumák, jestli hráč Krogany zachránil, nezachranil nebo jaký zvolil konec - výsledek by byl zhruba totožný (Krogani na pokraji vyhlazení, jako ostatně všichni) a vývojáři by nemuseli dělat hromadu různých variací na jediný svět (pokud tedy neřeknou kánonicky, z jaké možnosti budou vycházet, nebo nepůjdou do prequelů).
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 26.9.2012 20:18:15
Daedalos304 Uživatelský avatar
Major General
Major General

Příspěvky: 3867
Bydliště: Boskovice
Pohlaví: Muž
Odpovědět s citací
 
tato možnost se taky jeví jako providitelná...ovšem rád bych tam měl nejaké to prolnutí s původní sérií....pokud by třeba EVA (kroganka) přežila, jejich národ by byl silnej a dosti útočnej, čímž by se universum dost lišilo od té verze, kdy by vám třeab zemřela...:) rozhoděn by to dalo více možností s kterýma by si člověk mohl hrát :)

Příspěvek 26.9.2012 21:03:21
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ray:
Hm, to asi ano. Přesto mi "timetable" složený z několika let sklizně (kterou by mohli ve větších počtech provádět efektivněji, rychleji a s menšími ztrátami mezi "zachráněnými" zreaperovanými rasami) a následných 50 000 let spánku s vyjímkou ovlivňování prostřednictvím kolektorů (a po Protheanském poškození "normální" funkce Citadely i prostřednictvím Sovreigna) připadá jako šílená kombinace nicnedělání a hektické aktivity. Kdybych VĚDĚL, že půjdu do střetu a že v něm na mé straně prostě BUDOU ztráty, snažil bych se zvyšovat počty jednotek, efektivitu taktiky a případně i zkoumat/získávat nové technologie, než bych do té sklizně zas šlápnul.

Daedalos304:
Reaperům nejde o nadvládu nad vesmírem. ačkoliv jsou značně inteligentní a v rámci parametrů i dost autonomní ohledně jejich myšlení, stále podléhají jednoduchému příkazu, který je nutí jednou za 50 000 let vyhubit vyspělé rasy v Mléčné dráze a z jejich genů vyrobit nové reapery. A jak psal St0rm, jsou naprogramovaní jen na Mléčnou dráhu + cesta do vedlejší galaxie by byla časově značně náročná a z hlediska výsledku poměrně nejistá. Mohli by tam totiž narazit na něco, jako tamnější obdobu Leviathanů, která by je ale narozdíl od jejich stvořitelů vymlátila, než by si stihli s něčím začít.

"extragalaktičtí nepřátelé" by v součastném rozpoložení Mass effect universa utloukli galaktické rasy Mléčné dráhy čepicema.
1) Mléčná dráha už nemá síť relé (či "skokových bran pro lodě", které v podstatě zajišťovaly rychlejší přesun v rámci galaxie).
2) Národy mléčné dráhy utrpěly dost zásadní ztráty a znovu vybudovat vojenskou sílu celé galaxie (v případě řešení destroy) by trvalo několik generací.
3) Nepřátelé s takovou technologií, která by jim umožnila útok z vedlejší galaxie by byli možná ještě silnějším nepřítelem, než reapeři. Při takové rychlosti jejich FTL by dokázali "přeskočit" celou galaxii v desítkách minut, což by znamenalo, že by celá jejich flotila mohla galaxii čistit planetu po planetě (s drtivou lokální převahou v počtu lodí) a galaktici by prostě neměli šanci je přemoct, protože když by někde bylo prostě víc lodí, než by útočníci zvládli pohodlně zničit, prostě by se pošoupli k další planetě, která by byla chráněná míň. Bylo by to ještě nemožnější, než když by se flotila "slimáků" snažila dokonit, přečíslit a obklíčit hejno vrabců.
4) Někdo s takovou technologií motorů se superrychlým FTL by musel mít enormní zdroje energie a tím pádem i enormě účinné zbraně. Jeden z důvodů, proč se reaperům dokázala postavit loďstva galaxie, byl ten, že galaktici studovali technologii reaperských zbraní z mrtvoly Sovreigna. Zkoumali obranu proti ní a zkoumali, jak vytvořit vlastní, podobně silnou zbraň. Útočící cizinci by jim takovou šanci neposkytli, ti by okamžitě zaútočili v plné síle, místo aby posílali prvně nějáký "předvoj". Takže by galaktická populace prostě neměla čas se přizpůsobit jejich zbraním a stylu boje.

Proto si myslím, že by extragalaktičtí nepřátelé v ME nebyli šťastný nápad, pokud by nebyli nějákým způsobem příběhově omezení, byli by neporazitelní, obzvlášť "dnes".

Ps.:
Eva spolu s Wrexem představovala pro Kroganský národ záruku "zklidnění". Bez nich zůstali krogani výbojnými. I Eva samotná zaručuje zásadní změny v Kroganské společnosti, které z Kroganů udělají trochu "civilnější" (neútočnou) rasu, která netíhne k dobývání.

Na "sílu" Kroganů nemá existence Evy vliv - to záleží na tom, jestli vyléčíš genofág, nebo ne (a tak získáš ještě Salariány). V případě že ho nevyléčíš, je to skoro rovno rozsudku smrti pro Kroganskou rasu, která jde celá do války riskovat krky ale za mrtvé dospělé se stále nebudou rodit živí mladí. A v případě, že ho nevyléčíš a vládne Wrex, můžeš se dočkat nehezkého překvapení v podobě Wrexova útoku na Shepparda a stažení všech Kroganských sil z aliance proti Reaperům. Takže pokud chceš být "vypočítavý", je výhodnější, když je tou dobou šéfem kroganů Wreav, který je sice relativně hloupý a pořád tvrdí, jak se krogani po válce vrátí k dobývání, ale neví, že tou dobou už (skoro) žádní Krogani nebudou.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 26.9.2012 21:41:27
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
ultramarinus: v závěrečných obrázcích při destroy konci jsou Mass Relay i Citadela později opravené takže přeprava zase takový problém není. Při controlu je můžou opravit reapeři a při syntéze to samé.

Jinak ohledně pokračování by se mi líbilo téma vesmírných pirátů, které bylo v ME univerzu několikrát nakousnuto. Akorát s tím rozdílem, že by Aria dala dohromady všechny piráty v galaxii pod svou nadvládou a zaútočila na oslabenou galaxii. Proč by zaútočila? Kvůli moci.
Obrázek

Příspěvek 27.9.2012 15:01:38
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
"extragalaktičtí nepřátelé" by v součastném rozpoložení Mass effect universa utloukli galaktické rasy Mléčné dráhy čepicema.

Extragalaktičtí nepřítelé by hlavně byli strašně debilním nápadem, protože lautr stejný invazní narativ měl už celý Mass Effect. Nikdo v BioWare nezvolí podruhé motiv invaze, protože ho právě vysáli do mrtě.

v závěrečných obrázcích při destroy konci jsou Mass Relay i Citadela později opravené takže přeprava zase takový problém není. Při controlu je můžou opravit reapeři a při syntéze to samé.

Tak výhodou scínáristů je, že nevíme, jestli to opravili za rok nebo sto let. Ale viz. moje postapo vize, která lépe fungovala bez Extended Cutu.

Jinak ohledně pokračování by se mi líbilo téma vesmírných pirátů, které bylo v ME univerzu několikrát nakousnuto. Akorát s tím rozdílem, že by Aria dala dohromady všechny piráty v galaxii pod svou nadvládou a zaútočila na oslabenou galaxii. Proč by zaútočila? Kvůli moci.

Lucianská aliance? Né, děkuji.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 27.9.2012 20:35:22
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Dave!:
Vzhledem k tomu, že žádný z galaktických národů (kromě reaperů, kteří je postavili) netuší, jak relé vyrobit a i kdyby tušil, potřeboval by na to víc Eeza než je v celé (naší) sluneční soustavě dohromady. Samozřejmě nepočítaje vraky milionů lodí po závěrečné bitvě flotil a eezo z nich. Taková vrakoviště ale nejsou zrovna všude a "rekonstrukce citadely" je ještě větší protimluv.
1) nejméně dvě třetiny SKUTEČNÝCH funkcí Citadely galaktici ani netušili, natož aby věděli, jak je sami nasimulovat. Pohon, funkce "relé", teleportační paprsek, UI Catalyst, schopnost přeměny vnitřních prostor, atd.
2) nedílnou součástí Citadely jsou ti broučí "opraváři" - v podstatě speciální RASA, která zničením té původní stanice velmi pravděpodobně nenávratně VYHYNULA.

I když je ta rekonstrukce ve filmečcích (a tím pádem je to v podstatě oficiální), je to ve značném rozporu s tím, co by ještě mohlo být možné.

Hmmm, minimálně DLCčko by to mohlo být zajímavé - hrát za "ty zlé piráty", nebo případně policajta z "C-Secu" který je nahání...

Ray:
- Good point.

- nejsem si jistý, jestli by na tohle stačilo i sto let. Jak jsem psal v odpovědi Davovi - nikdo v podstatě netuší, jak relé vyrobit a je na něj potřeba dost vzácných materiálů, které by za normálních okolností rozhodně nebyly k dispozici všude tam, kde by bylo potřeba nějáké to relé postavit.

Spíš než lucianská aliance by mi asi v Mass effect hávu sedlo "GTAčko ve vesmíru". Příběh by mohl být poměrně zajímavý, nevadilo by, že bychom se o Sheppardovi nic moc nedozvěděli (relé byla zničena ve všech filmoných koncích). A šíře morálních i praktických voleb by se značně rozrostla, kdybys musel vybírat z pozice "kriminálníka" a ne superagenta s pověřením vraždit v libovolném měřítku, kdykoliv to uzná za nezbytné. Jak jsem psal Davovi, věřím, že alespoň pro DLCčko by nějáké podobné zasazení příběhu bylo poměrně úrodnou půdou... Navíc, přiznejme si to, jistý "lucianský faktor" se v ME drží celou dobu - významnými a mocnými žoldnéřskými skupinami, které mají značný vliv v méně obydlených planetách počínaje a kmotrovskou vládkyní de-fakto "státu" na Omeze konče. O návykových drogách v čele s rudopískem, které by se daly považovat za obdobu Kassy ani není třeba psát. Narozdíl od "Lucianů", ale v ME ještě kvete obchod s otroky všech ras, což by mohlo dát příběhu další "příchuť", alespoň co se příběhu týká.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 28.9.2012 11:09:57
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
- nejsem si jistý, jestli by na tohle stačilo i sto let. Jak jsem psal v odpovědi Davovi - nikdo v podstatě netuší, jak relé vyrobit a je na něj potřeba dost vzácných materiálů, které by za normálních okolností rozhodně nebyly k dispozici všude tam, kde by bylo potřeba nějáké to relé postavit.

Jenže po obou koncích, kdy je opravujou, mají k dispozici armádu Reaperů (a v jednom nejspíše i post-singularitní udělátka á la výměna vědomí apod.). Tj. rozhodně s Reapery v kapse vědí, jak to udělat, a mají na to i prostředky.

Spíš než lucianská aliance by mi asi v Mass effect hávu sedlo "GTAčko ve vesmíru". Příběh by mohl být poměrně zajímavý, nevadilo by, že bychom se o Sheppardovi nic moc nedozvěděli (relé byla zničena ve všech filmoných koncích). A šíře morálních i praktických voleb by se značně rozrostla, kdybys musel vybírat z pozice "kriminálníka" a ne superagenta s pověřením vraždit v libovolném měřítku, kdykoliv to uzná za nezbytné. Jak jsem psal Davovi, věřím, že alespoň pro DLCčko by nějáké podobné zasazení příběhu bylo poměrně úrodnou půdou... Navíc, přiznejme si to, jistý "lucianský faktor" se v ME drží celou dobu - významnými a mocnými žoldnéřskými skupinami, které mají značný vliv v méně obydlených planetách počínaje a kmotrovskou vládkyní de-fakto "státu" na Omeze konče. O návykových drogách v čele s rudopískem, které by se daly považovat za obdobu Kassy ani není třeba psát. Narozdíl od "Lucianů", ale v ME ještě kvete obchod s otroky všech ras, což by mohlo dát příběhu další "příchuť", alespoň co se příběhu týká.

Zajímavý příběh se může sestávat i při cestě jedné rodiny na soutěž dětské královny krásy... Ačkoliv DLC Omega k nám asi dojde, představa GTA-like ME hry je nemožná ze stejných důvodů jako opakování narativu o invazi: žánrové levobočky nefungují. Nikdo si nepamatuje na Renegade, Halo Wars ani další příklady her, které se pokusily pojmout svůj zaběhlý svět z jiné perspektivy. Tyhle hry mohly být dobré, ale základ značky byl vytvořen jinými prostředky, a tak zapadly.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 28.9.2012 13:10:39
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Pravda, s reapery v kapse by byl jediným limitujícím faktorem čas na získání/dopravu materiálu a výrobního zařízení k výrobě relé na místo. Jediné ukončení, kde by to nejspíš nešlo tak snadno je "destroy" konec.

V tom máš recht - slušnej příběh je spíš otázkou autorů, než původního zasazení.

Co se ale těch případných odboček týká, myslím, že by to nebylo tak moc daleko od původního směru, jak myslíš.
GTA je v podstatě střílečka s prvky RPG ze třetího pohledu.
ME je taky v podstatě střílečka s prvky RPG z třetího pohledu.
Kdežto u těch případů které jsi nadhodil, odkočili do naprosto jiného žánru. A ačkoliv většinou neudělali prodeji niják hluboké díry do světa, šlo o řemeslně povedené hry a jejich autoři se nemají za co stydět.
Třeba Halo wars byla jedna z prvních RTS pro xbox(playstation, nebo prostě něco k televizi, (opravdu sorry, ale nejen že si nepamatuju na co přesně H-Wars dělali, ale ani nevidím moc velký rozdíly mezi tím hardwarem), prodaly se jí dva miliony kousků, což nebylo špatné na žádnou, natož "videoherní" RTS (tím myslím ne na PC, ale na "krabici u televize"). Renegade jsem chvíli hrál u kámošů a líbil se mi docela hodně, mimo jiné kvůli tomu, že jsem konečně mohl "vidět" jak co v Tiberiovém univerzu vypadá.

Navíc určitý menší "odskok" v rámci žánru může znamenat i příjemné oživení, nebo naprostou inovační bombu. RTS Warcraft 3 stačil "mód" DOTA, který sice nebyl RTS v klasickém směru, ale nebyl ani moc daleko od originálu a stačil k tomu, aby se udržela na žebříčcích prodejnosti ještě DLOUHO po uvedení hry do obchodů. Veleslavný (a mnou oblíbený) Fallout byl změněn (musím přiznat že jsem se toho tehdy taky celkem bál) na de-facto FPS s "akčními body" a z legendy vznikla další špičková legenda...

Ještě mě napadá veleslavný Counter-strike vzniklý v podstatě jako "mod" z Half-Lifu (odebráním jakéhokoliv náznaku příběhu a single-playeru), Rozdíl mezi "commandos 1 a Commandos 3 je rovněž dost zásadní a novější hře to úspěch neubírá, nebo když o tom tak uvažuju, tak i po dlouhou dobu nepokořený král v MMORPG (a ziscích za měsíc) World of Warcraft, byl v podstatě naroubovaný do Warcraft univerza (do té doby čistě RTS a knižního). Jistě, "Vládce klanů", který tam plánovali naklínit ještě dřív a který měl být adventurou o mládí a životě Thralla potkal osud zatracených, ale věřím, že BLIZZARD by to udělal správně.
A stejně tak věřím, že ti, kteří mají na triku ME univerzum by také udělali jakoukoliv "odbočku", která by měla dlouhodobější podporu managementu firmy "správně"...
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 28.9.2012 15:34:25
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
GTA je v podstatě střílečka s prvky RPG ze třetího pohledu.
ME je taky v podstatě střílečka s prvky RPG z třetího pohledu.

V podstatě, áno. Ale ve skutečnosti si vůbec podobné nejsou. GTA je satirická open-world záležitost bez morálních bariér s tunami ovladatelných vozidel. ME se vždy odehrával na epické lineární lince v poměrně miniaturních prostředích. Nepopírám, že nějakého hlavouna může napadnout sérii posunout jinam - ale třeba mezi Call of Duty 1 a Call of Duty 8 není co se týče jádra hratelnosti moc rozdíl (Black Ops 2 je první snaha o trochu proměnu). Čili nejde o to, že levobočky/invence nemohou vznikat (Halo Wars i Renegade evidentně vznikly), ale šance na to je malá.

A pro naše potřeby je mnohem důležitější, že statisticky je skoro nulová šance, že levobočky přinesou kánonický posun ve story. Opakuju - nemusí jít o špatné hry. Ale v rámci série jsou málo významné (a Renegade si doplň, tak hra předběhla svou dobu). Fallout je remake žánru do nové doby, ne pokus o např. strategii ze světa Falloutu. O tu jsem se kdysi pokusil já :-) A navážu-li, dále tvé příklady s fanoušky vytvořenými hrami to jen podporují. Kromě World of Warcraft mě nenapadá snad jediný podobný žánový levoboček, který by posunul hlavní story dále dopředu. Klidně nahoď více příkladů, samozřejmě. Ale jelikož jsme tu všichni ujetí na story, myslím, že to je jádro debaty o pokračování.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 28.9.2012 17:57:32
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Z hlediska kánonického příběhu bych určitě nečekal od hypotetického "ME GTA" něco, co by celkový příběh posouvalo dál... Prostě nějákou paralelní příběhovou linku, klidně ještě z dob, kdy Sheppard brouzdal galaxií. Nebo takový "preqel" pro další trilogii, který by přiblížil změny v galaxii, klidně o rozsahu pouhého DLCčka. Trochu něco, jako bylo DLC Arrival před ME3, jenom s novým "hlavním hrdinou".

"Podobnost" GTA a ME - jak se to vezme.
ME mělo své "planety" a soustavy, GTA svá města. V GTA nebyla (ne/)morální rozhodnutí herním mechanismem, ale třeba LA NOIR posunulo klasické možnosti "GTAčkovek" (svým čtením emocí v rámci výslechů a skutečným HLEDÁNÍM stop, jako herním mechanizmem) zas o trochu dál. Spousta zbraní v obou hrách, spousta vozidel v GTA oproti Normandii by zas tak vadit nemuselo, protože v ME vozidla ve většině přípaů nejsou přímo řízena a cesta mezi lokacemi nemá přímý vliv na herní zážitek.

V rámci Falloutu byl ale Brotherhood svým využitím plně ovladatelných "týmů", vozidel a základen Bratrstva v podstatě tahovou strategií a myslím, že někde vznikla přímo tahová strategická fallout hra (ačkoliv si nejsem jistý, jestli nešlo opět o fantvorbu).

Poměrně úspěšnou "změnou žánru" bylo ve své době vytvoření RTS Dawn of war pro Warhammer 40 YK universum, pro které se do té doby dělaly převážně střílečky, nebo tahovky. V podstatě se tak sci-fi warhammer začal konečně dostávat do hlubšího povědomí herní veřejnosti. Dalším zajímavým příkladem změny herních mechanismů je rozdíl mezi Crisis 1 (v podstatě ostrovní sandbox) a Crisis 2 (de-facto koridorová střílečka). Nebo rozdíl mezi Assasins Creed 1 a díly s Ezziem v hlavní roli - tam se mnoho herních mechanismů taky pohnulo - včetně přidání určité formy "Tower defense" strategie, nebo strategie obchodně ekonomické (který obchod v rámci města se má "zachránit" dřív). Další zajímavou značkou, která dělá kotrmelce je x-com. Od tahové strategie, přez third person střílečku s jediným pěšákem, až k dnešní verzi, FPS s několika kooperujícími pěšáky a "základnou" dělanou spíš jako v Deus-Ex jedna, než jako v X-comech.

Co se však případného vlivu takového levobočka na příběh týká, tíhnu spíš k tvému názoru, že valný posun se konat nebude. Na druhou stranu ME univerzum je filmovým ukončením trojky dost vyždímané (především to nevypadá, že by se mohla objevit nějáká hrozba, co by stála za to a Leviathani by byli v podstatě stejně trapné repete reaperů, jako by byla extragalaktická hrozba.) Proto si myslím, že další příběh by nemusel stát na "záchraně celé galaxie ME", ale stačila by pomoc rodině, městu, planetě, nebo jediné rase. Dobrý příběh se dá napsat a "prožít" i v jediném městě, jak mnohé jiné hry dokazují.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 18.12.2012 09:59:28
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 18.12.2012 12:42:17
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
to, že se "peče" je jasné už od doby co vyšlo ME 3. Akorát místo studia v Edmontonu na tom dělá studio v Montrealu, kteří udělali mulťák do ME 3. Ty datumy v tom článku jsou výmysl.
Obrázek

Příspěvek 18.12.2012 12:59:50
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ano, vždyť to v něm (v editu) přece píší... :D
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Předchozí

Zpět na Hry

cron