Jde opravdu jen o to pohrát si trošku víc se scriptama Není to tak jednoduchý jenom úprava HUD nám zabrala jeden den
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.
Odpovím za něj... Je to dělané přes FPS creator... běží na jednoduchém enginu ale pro mě je nejspolehlivější verze 1.09... 1.17 dělá neplechu vtom, že ji musíte každý den několikrát reinstalovat a nebo přepatchovat ale výhoda je ve spojencích. Objekty se tam zatím dodávaj jak ze sketchupu tak z Blenderu. Pokud tito stačí. Takhle aspoň sem informovanej já...
takze moje modely z blenderu mohu pouzivat v hrach? to by se hodilo =) na vytvoreni nejake pekne hry - mam totiz par lodicek vytvorenych, ale bohuzel nejsou na tematiku stargate=) dale ja neumim poradne zachazet s gamemaker natoz pak s nejakym FPSC=) no ale mozna ze uz za sest let budu schopen neco splichtit=)
Hej já z Gamemakerem neumím vůbec s FPS creatorem to zvládne každý ani si nemusíš moc namáhat hlavinku ale je to jen takový level designer zbytek program udělá sám ale na nějaký poletování po X čtverečních kilometrech to není dělaný 1.Laguje to i když engine vypadá na CS 1.6 (Optimilizaci je problém v programu ne ve hře) 2.Blender a Sketchup potřebuješ nějaký přeformátování
1.17 - je asi nejméně oblíbená verze pokud máte trpělivost s každodením reinstalováním a obnovováním dat atd. tak si to pořiďte 1.09 - Je pro mě nejlepší i když tam nejsou spojenci kteří by vás podporovali ale je to stále stěch verzí co nepadne.
Víš, že mě to nenapadlo... možná jo ale já tito neověřím protože mi u 1.17 nefunguje build game... takže sem omezen jen 1.09 a pak Lukáš to dává do 1.17cky on dělá mise... já jen AI, HUD, Menu a překlad. Ale 1.17 je stabilní mín než 1.09tka ale obě mají lepší grafiku než původní verze
Je pravda ze delam misi a najednou FATAL SYSTEM ERROR a je po misi Ale uz sem si zvykl prubezne ukladam a abych nemusel porad reinstal staci akorat "Rezip"
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.
Já jen třeba přepíšu příkaz u scriptu u spojencu do češtiny a z nějak nefunguje pak... ten nápad jak zprovoznit 1.17cku nějak nevyšel tak řeším to posledním nápadem a pak už se můžu oběsit protože mě už fakt nenapadá nic. Ale scriptování sem odložil většinu textů sem přeložil ale štve mě to že příkaz u spojenců nejde přeložit přepíšu to a lukáš to testnul a nefungovalo to co si pamatuji. Vývojově ti neřeknu script u spojenců by mohl přepsat i lukáš ale jestli to udělá nevím ale jestli by to nefungovalo tak mě to naštve. Ale podle návodu který je anglicky se mi to povede přepsat. Ale hlavně sem rád že sem přepsal multiplayer který byl celý ve skriptu ale stále to bude na hamachi.
Princ ti napsal dlouze, ja ted kratce... Vypada to jednoduse, ale neni to tak, prepsat parset scriptu je jednoduchy , ale tak aby fungovaly ne
Prace je moc, a lidi malo...
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.
Nechci nic říkat ale myslím že ty nejsi T, protože on by nenapsal chybu jako odemikat, velmy ... Mohl by ste se někdo na ICQ říct tenthiusovi že si tady někdo na něj hraje?
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.
I jeho hodnost a ma za jmenem . To je jasny ze to neni on
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.
No princ mi dneska něco takovýho s UDK psal, nevím jak to myslel ale pokud se v tom naučíme je to pravděpodobný
Školy je hodně, práce je hodně, sg-dote zase odloženo... samotnýho mě to už štve ale nějak mě to nechce znovu chytnout... další možné datum vydání jsou vánoce.