Amen ohledně nenavracení moc věcí z jedničky...
Systém co byl v ME2 mi rozhodně vyhovoval víc jak v jedničce - aneb bazilion kvérů, bazilion druhů munice, bazilion armorů ve všech možnejch nemožnejch pornobarvách (nejlepší je když člověk zkejsne na modelu "černo-červený latexový S/M obleček" když nemá nic co má tak dobrý staty...
). Přesně jak praví Revan - brokovnici jsem za celou hru využil možná tak dvakrát a na pistoli jsem ani nešáhnul celou hru...
Plus stížnosti na málo zbraní, málo armorů a málo upgradů na kvéry v ME2 jsou docela srandovní, páč kolikrát za celou hru jste měnili výzbroj a složení armoru? Když si člověk sežene všechny DLCčka, tak už máte tolik zbraní a verzí armorů, že si během hry vyberete jenom to co vám sedí nejvíc a má to nejvyšší účinek a po zbytek hry už to neměníte.
Když člověk vezme všechny DLC, tak se mu sejde:
7 druhů armorů, z toho 2 upravitelný a k tomu 30 komponentů
3 druhy pistolí (2 z toho jsou k něčemu)
3 druhy samopalů
5 druhů brokovnic (to je skoro až moc...)
6 druhů útočnejch pušek (z toho člověk využije tak 2 typy)
4 druhy odstřelovaček
8 druhů těžkejch zbraní (prakticky k něčemu akorát 4)
Takže do ME3 by mi teda bohatě stačilo obdobný množství kvérů (i bez DLCček to člověku stačilo), stejnej bojovej systém a normální inventář (strávení třetiny hry listovánim inventářem abych vybíral co prodám a co zomnigeluju mi fakt nechybí)...
Jediný co bych vrátil z ME je víc RPG prvků (tj. víc "talentů" pro tým), typy munice použitelný pro všechny členy týmu bez ohledu na specializaci, možnost členů týmu používat i zbraně na který nejsou cvičený (jediná věc, co mě v ME2 naprosto vytáčela) a možnost sundat si helmu bez nutnosti vracet se na loď a lézt až do kajuty....