Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa

Obsah fóra Kecárna Hry Mass effect 3

Mass effect 3

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 22.3.2012 13:19:12
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ray je vysokoškolák s docela širokým rozhledem a silnou schopností abstraktních představ (konkrétně asi silnější než já, ale to je dáno i náturou). Mám podezření, že matematikou z první až druhé třídy základní školy nebude příliš ohromen protože jí pobral před nějákými dvaceti lety (plus mínus). Ačkoliv jsem se s ním v jedné dávné diskuzi hodně "rozhádal" a padala silná slova, nikdy jsem si nemyslel, že by nebyl "dost chytrý".

Ano, "destroy" má ještě dva stupně - jeden je zničení všeho na Zemi zároveň se zničením všech syntetiků v galaxii a druhé je zničení JENOM syntetiků (na to je potřeba víc bodů).

V poho, bylo jasné co jsi tím myslel, no problemo. Element zero je podle encyklopedie ME universa organikům (alespoň lidem) potenciálně nebezpečný až jedovatý, ale vystavení tomuto prvku vytvoří i u lidí (kteří k tomu jako rasa normálně vlohy nemají) biotický potenciál, který může být trénován a zvyšován vhodnými implantáty. Podobný, ale mnohem slabší (vedlejší) efekt má fetování ME drogy "rudopísku", která i "normálnímu" člověku dovolí zkusit si pohnout na dálku papírem, nebo něco podobně nenáročného.

Jak už jsem psal, kdyby cílem AI Catalyst bylo čisté přežití a pokračování v čistkách (tj v podstatě jeho ÚČEL), poslal by Shepparda lživě jako možnost "destroy", aby se dotknul dvou nechráněných kabelů s extravysokým napětím, nebo by v Citadele vypojil gravitaci a vzduch (čím by sheppard a cokoliv na Citadele bez helmy umřel/o), nebo by nedovolil otevření citadely pro vniknutí Crucible, nebo by před vstoupením Shepparda do transportního paprsku uhnul s Citadelou a tak zabránil "přijetí" Shepparda na palubu, nebo by naplnil prostory citadely husky tak moc, že by Sheppard neměl šanci,... Sečteno podtrženo, kdyby měl v té hale na rozcestí Crucible nějáký důvod "lhát", pak by se tam Sheppard v první řadě nikdy nedostal. Nemluvě o tom, že by nejspíš (kdyby lhal) ta řešení NEFUNGOVALA tak jak říkal (což fungovala, viděli jsme to, alespoň z krátkodobého hlediska).

1) Ten problém co může/nemusí vzniknout se vyskytl (tj VZNIKL, ačkoliv ne vždycky s parametrem "sejmout VŠE živé"), zatím v průběhu KAŽDÉHO cyklu. U nás to byli Gethové, Za Protheanů to podle Javika taky někdo zpískal a je zřejmé, že "vzpoury UI" jsou v ME universu naprosto "normální".

2) Jak by se mohlo společenství reaperů rozmnožovat když jsou ovládáni "duchem" Shepparda a k rozmnožování potřebují unášet (a vraždit/zkašovávat) organiky jedné vybrané rasy v poměrně velkých množstvích? Fakt, že byli repeři schopni před zotročením zareagovat na Protheanskou sabotáž Citadely, která "normálně" až do NAŠEHO cyklu sloužila jako přímé vstupní relé z místa mimo galaxii kde reapeři čekají, je zjevný. "Normálně" totiž Sovreigna SAMOSTATNĚ OPEROVAT do galaxie nikdy neposlali. Nejen že by samostatnou práci "vopička na gumičce" (tj. přirovnání k naprosto nesvéprávné VI, které musíš odsouhlasit každý krok) nedokázala, ale ani by to ty ostatní (stejně "nesvéprávné a bezduché") vopičky na gumičkách nenapadlo. Prostě by dál čekaly ve vesmíru a fakt, že už mají zpoždění se sklizní by jim vůbec divný nepřišel. Stejně tak vesmírná a pozemní taktika by "bezduchou" VI nemohla být nikdy úspěšná, protože by prostě nedokázala vymyslet vlastní "překvapení", natož reagovat na překvapivé kroky protistrany.

3) Není to tam vyloženě řečené, ale vzhledem k tomu, že je ta možnost přímo mezi zničit reapery a vládnout reaperům, beru to jako "žít vedle reaperů". Možnost borgů a indoktrinace je opět vyvrácena scénkou "havarované Normandie", kde chování a vzhled členů posádky co přežili odporuje těmto verzím. No a protože byla možnost "syntézy" aplikována (stejně jako ostatní dvě možnosti) celogalakticky, není způsob, jak by se tomu mohla posádka Normandie "vyhnout", pokud nestihla před vlnou něják zdrhnout pryč z galaxie. "Dobro" vzniknout nemusí, ale je to volba, která udělá nejmíň zla. Zároveň kombinace syntetiky a organiky celogalakticky nezpůsobí už (přímo) zničení žádné rasy. Když máš Destroy, padnou reapeři, padnou Gethi a padne (pravděpodobně) i EDI. Když dáš "Control", vymyješ mozek reaperům. Z lidstva uděláš pány galaxie s Reapery jako honicími pejsky a zbytek ufonů z Citadely (pokud rychle a vesele nepoklekne) dostane brutálně nakopno během příští vnitro organické války. Během "syntézy" jenom změníš VŠECHNY na něco, co (ex-reapeři) necítí potřebu ničit, aniž by to (i ti reapeři) ztratilo/i svoji "duši", chceš-li.

Myslím, že miliony let stará VI s inteligencí že by Holly z Červeného trpaslíka blednul závistí prostě NEPOTŘEBUJE "mlžit". Kdyby skutečně chtěla, udělala by jednu z těch věcí které jsem vypisoval nahoře a NEPOTŘEBOVALA by "nalhávat" že kontrola bude úplná, kyž nebude. Stačilo by jí říct Sheppardovi (který je z hlediska techniky na tak vysoké úrovni v podstatě v pozici opice uvnitř kokpitu stíhačky) a jenom mu říct něco jiného, co ho zabije, aniž by vůbec NÉJÁKÁ "kontrola" nad reapery byla získána a aniž by museli vzlétnout ze Země a přestat v "práci", na jedinou vteřinu.

Edi používá svůj hologram proto, aby snížila šanci zásahu sama sebe o 50%. Jde ale o to, že Crucible mohl Sheppardovi KLIDNĚ nalhat všechno a udělat to tak, aby KAŽDÁ volba znamenala pro Shepparda smrt a pro reapery Insta-win. A zajistit, že šance "zásahu" jeho samého od lidstva bude přesně 0%. Věř, že kdyby Edi tohle něják dokázala, že by na "ruskou ruletu" s chutí zapoměla.

Všechny civilizace by nezničil, jenom ty předcházející tomuto cyklu.
Jde ale o to, že stačilo, aby ho Catalyst (za předpokladu že lhal o Control a syntéze, ještě) poslal ke špatné konzoli "destroy", která po zásahu Sheppovou pistolí TAKY vybouchne (a zabije ho), ale reaperům to niják neublíží. Sheppard by to nepoznal jaká konzole je k čemu, je to naprosto cizí technologie a konzole mohou být jedna jako druhá. Catalyst by si TAKOVOU lží zajistil 100% jistotu výtězství reaperů. TAK stará a inteligentní AI TOHLE přece musela vědět... Ale vybrala si NELHAT, protože fakt, že se Sheppard dostal až do té místnosti v podstatě vyvrací základní předpoklady Catalystu a tím i hladkost existence "pojistky", jíž jsou reapeři a Catalyst sám součástí. A když by ta pojistka začala "drhnout" (čehož je Sheppard jako smítko uvnitř soukolí celkem důkazem), přestala by časem stejně fungovat.

Kdyby lhal, proč by nelhal VE VŠEM a nezajistil si dokonalou imunitu, nezávisle na rozhodnutí Shepparda? Tak PROTO (velmi pravděpodobně) nelhal v ničem.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 22.3.2012 16:30:13
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ray: Zvykni si že ti občas něco nedáva smysl(nemělo by ti to vadit, zdaleka nejsi mistr světa), tvůj jednovláknový nízkoúrovnový svět není jediný správný. 1=1*1 ale také 1=-1*-1(to nepobereš)
Podsouváš velké množství kidů(naivní "řečená" fakta), ignoruj a já budu tebe. OK?

Aha. Pokud považuješ řečená fakta za naivní, tak skutečně diskuze vykročí směrem ku větší smysluplnosti a hodnotě.
EDIT: až teď mi došlo, že slovem kidy myslíš kydy alias hovadiny. Předtím mi nějak nedocházelo, proč podsouvám "děti anglicky". Inu, možná tě to překvapí, při mé neznalosti 2-1=1, ale po "H", "CH", "K", "R", "D", "T", "N" = se v češtině obvykle píše tvrdé "y".

Ale to je jedno. Rozhodně bych neřekl, že skutečnost, že jsem "vysokoškolák se silnou schopností abstraktních představ" je nějak významně validní (vysokoškolák dlouho nebudu a znám řadu kolegů, kteří mají tuto schopnost na daleko vyšším levelu). Pointa spíše je, že studuju film a literaturu (again, jsou schopnější filmovědci). A z historie prostě víme, že v rámci vyprávění čekoliv fungují (nebo by měly fungovat, jde-li o dobře vystavěné dílo) jistá pravidla, které shrnuje naratologie. Přečti si Příběh a diskurz od Chatmana, vydal ho u nás Host. Nebo začni číst TV Tropes na tvtropes.org, kde vcelku tytéž poučky zabalané do jiných jmen řeší s MNOHA aktuálnějšími příklady. A z těchto pouček víme, že interpretovat Shepardovi finální linii jako sen/halucinaci je zkrátka nemožné, protože na to
A) nejsou ve hře žádná formální vodítka - Shepard nikdy předtím v celé trilogii neměl podobnou zkušenost, podobná hratelnost ani témata tam nikdy předtím nebyly a je krajně podezřelé, že se to tedy realizuje až na konci (podle vás). Argumenty? Jeho sen (když fakt spí na Normandy) není totéž co do fungování co tato vaše prý-halucinace - protože je v ní zpomalený stále a mizanscéna ze také zasněná stále, nikoliv jen chvíli jako na konci v ME3, tj. období než se transportuje na Citadelu.
Čili srovnáme-li to třeba se sny z Maxe Payna, tak to není tatáž realizace a vzdálené zvuky nebo zpomalení (v ME3 ve scéně zasažení než dojdeš k výtahopaprsku) jsou spíše podobné tradičnímu vykreslení "shellshock" okamžiku, kdy vojáka zasáhl nepřítel. Všimni si toho třeba v BSG S2 "Farm" když trefé Starbuck nebo v CoD: MW3 po zboření budovy v Berlíně. Abych vyjmenoval dva příklady z mnoha.
B) nejsou na to ve hře žádná narativní vodítka - to video, co jsi sem postoval, poměrně dobře propojuje motivy celé trilogie do finále. Vtip je v tom, že nikdy předtím nebylo řečeno, že by souboj o indoktrinaci Sarena, Illusive Mana nebo kohokoliv jiného probíhal skrze "halucinaci, kde prožíváme alternativní realitu" (ve smyslu, že je to věrná reprepzentace, ne Max-Paynovské pobíhání po rudých nitkých v černém prostoru nebo System Shocková VR). Pokud by předtím Saren řekl "Sovereign mě porazil v mém snu", tak by to dávalo smysl. Pokud si já pamatuju, nic takového tam nezaznělo.
To indoktrinační video třeba spojuje střihem scénu, kdy Liara v ME1 říká "You must have extraordinaly strong will." se Shepardem z ME3, který se znaveně opírá o stěnu. Tohle je typická manipulace střihem, protože v ME1 to Liara říká myslím po spojení kvůli Prothean Beacon, NIKOLIV v souvislosti s indoktrinací (oprav mě, pokud se mýlím, už je to pár let). Výsledek? Nelze to brát jako argument čekoholiv. Teoreticky samozřejmě platí, že vůle jako vůle ("will"), ale protože Mass Effect je příběh a ne realita a na indoktrinaci+Shepardovu vůli se nikdy nedělaly jakékoliv přímé narážky, opět to ukazuje, že Liařina věta a indoktrinace spolu v narativu ME vůbec nesouvisejí. Kdyby to tam BioWare dalo a KDYKOLIV předtím (vícekrát) řešilo, že Shepard by možná při svém vystavení mohl být taky pomalu indoktrinován (v ME1 to myslím chvilku někdo řešil, když se indoktrinace objevila), pak by se to obhájit možná dalo. Ale jenom pokud by na to ukazovala i prezentace obrazem a zvukem.
Znovu, kdy k něčemu takovému došlo, že by se na konci kompletně převrátilo vnímání reality? Ve hrách v System Shocku II, ale tam to bylo přiznané a nešlo o "šálení" hráče; souboj probíhat v umělé realitě. A ve filmu? Nevzpomínám si na finální propadnutí do snů, ale určitě by se našlo. Pomůžeme si tedy filmy, které jsou celé zasněné. Dej si třeba Nolanovo Memento, které PO CELOU DOBU dělá narážky na finální twist ending, popřípadě i ten Šestý smysl, který dělá totéž. Ano, nelze to v průběhu těchto filmů rozklíčovat. Jenže, ve filmu s tímto není problém, protože když se na konci ukáže, že to nebylo o tom, o čem jsme si mysleli, že to bylo, tak si film maixmálně pustíš znovu. A tím se dostáváme ke třetímu bodu.
C) nejsou na to vodítka v hratelnosti - tím se dostáváme ke třetímu bodu a to skutečnost, že "indoctrination" teorie je hrubě "nefér" vůči hráči a popírá tak základní pravidla videoher, v nichž (jak už to u všech her chodí) hráč zná pravidla a snaží se je využít ke svému prospěchu. Jinými slovy, vzhledem k tomu, že chybí narativní foreshadowingování ("Sovereign mě porazil v mém snu") i souvislá audiovizuální prezentace snu (čas je zpomalený *jen* před Citadelou, zvuky totéž) je nefér chtít po hráčích, aby tuto prý-halucinaci sami rozklíčovali při svém prvním sezení u hry (každý není jako Umberto Eco) a zvolili "tu jedinou správnou možnost destroy".
To jde ve skutečnosti MNOHEM VÍCE proti filozofii Mass Effectu s tím, že "žádné rozhodnutí není špatné, když se obhájí" než vámi kritizovaný konec. Pokud se pamatuju, za celou hru mě napadá je jedno situace, kdy došlo k tomu, že hra skrze rozhodnutí v dialozích způsobila hráčovu smrt a to byl sex s Morinth. Dát něco takového do finále trilogie, a nedat hráčovi vodítka k tomu, že šlo o sen (a dvě ze tří voleb jsou teda jako triky) je zásilnění principů hratelnosti o nejvyšším stupni, daleko větším, než narvat tam finále, "které neguje průběh série" (neneguje, viz Balial).
Je fakt, že na Citadele se dějí různé "nereálné" (ve smyslu předtím neviděné) efekty, které by "indoctrination" podporovaly. Kolem obrazovky létá černý kouř, je tam nazbytek velkých detailů na obličeje postav apod. Jenže znovu, tomuhle chybí narativní propojení s tím, jak vypadala indoktrinace v jedničce - a naopak to působí spíše (černý nepodchytitelný kouř) spíše jako tradiční efekt pro biotiku (která je modrá, ale IM ji má od reaperů = zlá černá barva).
C) a tím se dostáváme k produkční stránce věci, která tu už zazněla. Mittell říká, že se v reflexi žánrů musí taky brát v potaz, takže ji berme v potaz. Jak už zaznělo, "logické chyby" (odlétající Joker) nejsou v ničem příliš odlišné od zbytku série. V ME2 Shepard před obsazením Normandy nastupuje na raketoplán letící NIKAM, v ME1 do Citadely narazí kus Reapera a nepoškodí stavbu levelu (dekomprese a tak). Z toho se dá usuzovat, že BioWare není a nikdy nebylo magické studio plné Kaufmanů, které uvažuje nad každým pixelem a jeho sémantickou intepretací. BioWare ani nikdy netvořilo podobná narativní mystéria, jako to dělá Lost (nebo cokoliv televizního od J.J. Abramse), aby je najednou začalo dělat v samotném finále hry. ME1 i 2 jsou žánrově velmi čisté díly (a trojka vlastně taky), které se komplexitou podobají spíše Transformers než Aronofského Pí nebo Lostu. Jinými slovy, skutečnost, že kus Sovereigna v ME1 nezkořil zeď nemá smysl intepretovat tak, že ten kus "zdí prošel > Reapeři umí fázovat skrze hmotu" ale jednoduše tak že "BioWare nemělo prachy, čas a píli vymodelovat místnost znovu". Z tohoto se dostáváme do konce ME3, kde problematická realizace (která byla na počátku indoctrination teorií, nikoliv po jejím vzniku) je jednoduše produkční chyba BioWare a nikoliv sofistikovaný záměr.
D) Ergo závěr je, že indoctrination theory je jen zbožné přání, proto, že jak už jsem napsal, na ni ve hře nic neukazuje (kromě pár sympatických náhod).

Ale nakonec je celý tenhle post stejně zbytečný, protože pokud se nechceš bavit nad argumenty intepretací, hodíš sem jen nějakou povýšenou větičku, jak tomu vlastně nerozumím (protože se odvážím odporovat oh-ta-čupr-sestříhaným fanouškovským videím). Rád bych se mýlil, schopnost argumentovat pojmy a ne dojmy se ti totiž v životě bude hodit.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 23.3.2012 13:56:18
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Tak jsem právě odstřelil
Toto je spoiler!!!:
Mordina
a cítím se jako kus ho*na. :cry:

Příspěvek 23.3.2012 17:22:10
Princ Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 365
Bydliště: Moravské Markrabství
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Už jsem to dohrál po čtvrté ale zatím na konci jsem měl 2 ze 3 možností fakt nevím jestli se mám dát na temnou stranu síly :rflmao:
StarGate Libertas(2.série)2x20http://ftltvshows.wordpress.com/category/stargate-libertas/1-serie-sgl/I have become your nightmare
Say good-bye to every thing

Příspěvek 23.3.2012 22:07:39
artos25977 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 302
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
If you only knew the power of the dark side! xD

Příspěvek 24.3.2012 01:08:17
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Mordin si s genofágem začal (mimochodem to je dost divné, stalo se to před DLOUHOU dobou a Salariáni žijí míň jak dvacet let), takže si kulku zasloužil. To že přilétla z druhé strany od jeho šéfů, prostřednictvím jeho kamaráda, je už ironie osudu.

Co se "temné strany" týká, je spočítáno, že ani jeden přítup není "výhodnější" na celkové body. Hlavní rozdíl je v tom, že paragon si musí "vydělat" body hodně menšíma bokovkama, kdežto renegát odstřelí pár kámošů, ukradne součástky z reapera cerberu zalže druhému kamarádovi předtím než uvrhne jeho rasu do války bez šance i nadále rodit děti v rozumnějším množství, atd.

Můžu ti jenom doporučit, aby jsi bedlivě prohledával/skenoval okolní soustavy (obzvlášť takové, o kterých se zmíní Liara, nebo nějáký e-mail v CIC). I Shadow brokerovu loď, jeho dvě tlupy žoldáků, ztracené lodě a jednotky, vědce, zdroje, technologie nebo protheanské artefakty s důležitými daty a podobné věci musíš v galaxii prvně NAJÍT, než je můžeš přidat do "war assets" na svojí stranu.
Pokud se rozhodneš podrazit krogany (a odprásknout mordina), nedělej to proti Urdnotu Wrexovi, ten to prokoukne a stáhne všechny krogany ještě před závěrečnou bitvou.
Jestli chceš zkusit ukecat nejenom qvariany, ale i gethy, musíš kývnout na žádost legiona a pak ukecat kvarianského admiála na orbitě dostatkem paragonských/renegátských bodů a ještě i tím, jaké volby jsi vybíral ve všech hrách, když jsi pomáhal kvarianům, nebo gethům.
Dělat co nejvíc vedlejších kvestů co jde, včetně naprostých kravin, s přežitím galaxie zdánlivě nesouvisejících, neustále prokecával posádku Normandy, a i NPCčka na stanicích, jako je citadela (minimálně jednou po návratu z libovolného výsadku), . Zároveň poslouchat o čem melou MEZI SEBOU - občas jsou důležité informace schované uvnitř "pouličních drbů". Pomáhat posádce s odreagováním jak to jde (například úspěšné spojení Liary a její "otčice" přihodí do assetů assarijské komando, které Liara dostane "místo poníka, na kterého už je stará". Prachy používat na upgradování/nákup nových schopností a zbraní, před jakýmkoliv větším rozhodnutím (krogani nebo salariáni, gethové nebo qariané, voluské bombardéry pomůžou flotile, nebo záchrana turianské kolonie před cerberem atd.) nasbírávat paragonské/renegádské bodíky, které dají v diskuzi i možnost mít OBĚ strany, místo nutnosti si vybírat, atd. (v případě Salarianů to neplatí tak univerzálně, když pomůžeš kroganům, sice nejde je "připoit" hned, ale pak je ještě jedna možnost kdy se mohou přidat).

Hodně pomáhá když máš předchozí hry odehrané stejným stylem - co nejvíc prokecaných NPCček, co nejvíc vedlejších kvestů odkvestěno, co nejvíc parťáků loajálních a přeživších, co nejvíc upgradů na Normandii, (a v prvním díle také) co nejvíc ras, které budou připravené pocmoct, až přijde čas a co nejvíc přeživších kamarádů. Kupodivu může alespoň minimálně pomoci i to, když máš (alespoň předchozí, ačkoliv From ashes asi taky trochu pomůže s assety) DLCčka, nebo i hry z jiných platforem.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 24.3.2012 01:52:49
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Jenom tě poopravím, Wrex to sice prokoukne, ale nestáhne krogany, ne pokud ho
Toto je spoiler!!!:
odpráskneš.
Bohužel jsem musel, Garrusovi jsem to vyklopil a už aspoň vím, proč je nejlepší postavou x) podpořil, i když se stejným rozpolcením jakým trpím já.

Příspěvek 24.3.2012 08:04:35
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ne, i pokud uděláš co říkáš, přijdeš o nějáké stovky jednotek assetu (samozřejmě včetně asetu za NĚJ samotného). Minimálně klan Urdnot stáhne, i kdybys ho v dané rozhodovací větvi na citadele přejel parním válcem natiřikrát a zbytky hodil zdivočelým světluškám. Jestli to platí pro celou kroganskou rasu netuším, ale už když se s tebou hádá s kvérem v ruce, říká, že už je stáhnul, ne že "je pak stáhne". Zároveň tou dobou je klan Urdnot takovým "kroganským mimozemským zastupitelstvem" a velmi vlivným proudem v Kroganské "vládě".

Ono totiž s kroganským přirozeným způsobem rozmnožování, kdy stovky až tisíce let (normální doba) žijící jedinci se množí jako kobilky tak rychle, že v populačním růstu skoro dokáží dohnat rachnije, se divím, že to kroganům s tím
Toto je spoiler!!!:
(potenciálně) zfixlovaným

lékem nedošlo už mnohem dřív. Řekněme hned druhý den, kyž nebyla polovina jejich ženskejch v požehnaném stavu.

Je zajímavé, že ve trojce se mi zdá jako nejsložitější rozhodnutí související s Garusem, jestli
Toto je spoiler!!!:
se trefíš do té flašky, nebo schválně mineš.


Edit: Storme, trochu mi secvaklo, že se moc nevyplatí v ME3 bejt tvůj kámoš... Mordin, Wrex,... Schválně, jestli tahle neblahá statistika (a z ní vyplývající jeho možný temný osud) došla i Garusovi... :smile:

Ačkoliv on je v bezpečí, tebe u turianů podpořil, žádná z ras nepodmiňue přistoupení její flotily jeho smrtí a má i další výhody oproti těm dvěma (či vícero, podle dalších rozhodnutí).
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 24.3.2012 10:48:39
Pomeranc Uživatelský avatar
Colonel
Colonel

Příspěvky: 2933
Bydliště: Karviná
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Mám technický dotaz. Dá se to anglické reloaded verze stáhnout a doinstalovat From Ashes DLC? Nějaký torrent jsem našel, ale je otázka jestli to opravdu funguje a jestli si s tím neposmolím aktuálně rozehranou hru. :)

Příspěvek 24.3.2012 11:01:49
Darth_RevanCZ Uživatelský avatar
Master Sergeant
Master Sergeant

Příspěvky: 562
Bydliště: Segmentum Solar - Terra
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ultramarinus: Salariani mají sice kratší délku života ale nemyslím, že by to bylo pod 20. Pokud se dobře pamatuju, tak ve dvojce Mordin mluví o synovci, kterej v 17ti dokončil PhD. a zmiňoval tuším, že se dožívají tak 40tky.

Potom taky, Mordin není zodpovědnej za samotnej genofág, byl jen v STG Task Force, která měla zjistit, jestli po těch letech ještě funguje a případně ho pozměnit aby fungoval dál. Z konzole u Liary v kajutě dokonce můžeš vytáhnout after-action report z mise na Tuchance, kterou vedl kapitán Kirahee (dokonce i zjistíš, jak Mordin přišel o jeden z výrůstků na hlavě).

Taktika - prošmejdi, co můžeš / poslouchej / zakecej se, s co největším množstvím postav, je rozhodně dobrá. Akorát pokud nebudeš hrát multiplayer aby si získal 90%-100% bonus za připravenost všech sektorů nebo si přes editor savů nezvýšíš počet assetů, tak se nikdy nedostaneš na úroveň potřebnou k tomu aby si dostal "nejlepší konec". Respektive konec, kdy po zničení Reaperů následuje scéna, jak se Shepard probudí mezi hromadou trosek.

Aby si získal třetí možnost, tak musíš mít 4000 assetů, né pouze celkový součet, ale děleno stupněm připravenosti (což se, pokud se hodně snažíš, dá i bez MP), ale aby ti Shepard přežil, tak potřebuješ 5000+ , a to bez MP nedáš.
If I die in combat zone ... box me up and ship me home!

Pin my medals upon my chest ... tell my mom I've done my best!


Hardcore tacti-cool taštička na dokumenty ...
http://www.army-obchod.cz/zbozi/doplnky/ostatni/3-tasticky-na-dokumenty-1215

Příspěvek 24.3.2012 13:04:27
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
na shepyho přežití stačí EMS 4000
Obrázek

Příspěvek 24.3.2012 13:27:41
Twombly Uživatelský avatar
Senior Airman
Senior Airman

Příspěvky: 212
Bydliště: City of Landing, Manticore
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Na třetí možnost stačí 2801 a víc reálný hodnoty. Na přežití Sheparda 4000, což je prakticky nedosažitelný jenom singlem (maximum co člověk může vytřískat je nějakejch 3700), takže buďto je to další věcí co Bioware nedodrželi nebo ještě plánujou vydat několik DLC který přidaj další assety aby člověka mohli pěkně podojit... 8)
Obrázek

Příspěvek 24.3.2012 13:42:58
Daedalos304 Uživatelský avatar
Major General
Major General

Příspěvky: 3867
Bydliště: Boskovice
Pohlaví: Muž
Odpovědět s citací
 
možná hloupek dotaz, ale funguje MP i když je hra stažená a je cracklá? upříměn se mi nechce regovat přes origin, ale rád bych měl readyness víc jak 50%

Příspěvek 24.3.2012 13:48:34
Darth_RevanCZ Uživatelský avatar
Master Sergeant
Master Sergeant

Příspěvky: 562
Bydliště: Segmentum Solar - Terra
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Twombly: Aha, u tý 3 možnosti jsem lehce přehlídl 2800-3999, každopádně tu možnost Shepardova přežití jsem bral podle týhle tabulky.

http://www.ign.com/wikis/mass-effect-3/Endings


A u 4000 bodů je podmínkou Shepardova přežití to, že přežije i Anderson. Každopádně souhlasim s tim, že ty assety jsou docela oser. Hlavně, že se před vydáním tvrdilo, že multiplayer nemá mít na konec hry prakticky vliv a, že by člověk měl získat všechny možnosti bez toho, aby ho vůbec hrál.

Daedalos304: Zkus hádat ... Jelikož se to hraje přes Origin, tak si s cracklou verzí moc nezahraješ. Tvoje jediná možnost je editovat si uložený pozice.

http://benchmark3d.com/mass-effect-3-save-game-editor

http://masseffect.wikia.com/wiki/PC_Tweaks_%28Mass_Effect_3%29
If I die in combat zone ... box me up and ship me home!

Pin my medals upon my chest ... tell my mom I've done my best!


Hardcore tacti-cool taštička na dokumenty ...
http://www.army-obchod.cz/zbozi/doplnky/ostatni/3-tasticky-na-dokumenty-1215

Příspěvek 24.3.2012 14:38:32
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
To se mi stejně hrozně líbí, že to, jsem v jedničce sejmul Wrexe, teď může
Toto je spoiler!!!:
zachránit Mordina
. To mi příjde jako jedno z nejlepších kontinuálních rozhodnutí (a argument pro "není to zkurvené"), které dává smysl napříč sérií.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 24.3.2012 17:00:14
Darth_RevanCZ Uživatelský avatar
Master Sergeant
Master Sergeant

Příspěvky: 562
Bydliště: Segmentum Solar - Terra
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ray: Však co se týče menších rozhodnutí, tak v tomhle je imho Mass Effect série provázaná perfektně. Jak ve dvojce i ve trojce lze vždycky najít odkaz na něco z původního dílu. Ať už jsou to rozhodnutí týkající se Rachni, Wrexe a Kroganů nebo drobnosti typu - přišel ti mail od kolonistů ze Zhu's Hope, jen tak mimochodem se dočteš, jak se určitá "indoktrinovaná" asarijská vědecká pracovnice, kterou si potkal v obou dílech někde odpálila nebo už jen fakt, že ve 3ce potkáš Konráda Vernera :lol: ... Prostě těhle spojujících drobností tam jsou tuny. Akorát ten konec jim lehce ujel.
If I die in combat zone ... box me up and ship me home!

Pin my medals upon my chest ... tell my mom I've done my best!


Hardcore tacti-cool taštička na dokumenty ...
http://www.army-obchod.cz/zbozi/doplnky/ostatni/3-tasticky-na-dokumenty-1215

Příspěvek 24.3.2012 17:43:25
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Ale to já vím, o tom dalším provázání a Conradův quest je dokonalá komedie. U Mordina vs. Wrexe mi jde o to, že v jedničce je zastřelení Wrexe spíše taková srandička. Narozdíl od Virmire sarcifice není nutností a lze se mu hodně snadno vyhnout - já sám ho v svém "kánonickém savu" realizoval spíše protože jsem hrál na co nejvíce dramatické scény a protože nějak tak věřím v princip genophage a vypadalo to, že Wrex by mohl být v budoucnu problém. A hle, ona to nebyla jen srandička a ve trojce tím můžeš zachránit M. Tohle prostě není jako ostatní provázání, ale dodává to zpětně i větší smysl jedničce.
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 24.3.2012 18:42:19
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Jestli to zachrání Mordina netuším... Bastard totiž poznal, že ho jenom zdržuju a aniž bych řekl slovo, věděl o co mi jde a musel jsem stisknout spoušť. Leda by pod Wreavovým vedením necítil vůči kroganům takovou zodpovědnoust a nechal se ukecat.

Příspěvek 24.3.2012 19:47:38
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Jinak teď mě napadla zajímavá myšlenka. Všichni mluví o tom, že galaxie je zlikvidovaná bez Mass Relay atd., ale když zvolíte destroy tak reapeři se složí na Zem a řekněme, že v oblasti nadsvětelného cestování byli dále než všechny ostatní rasy, tak z jejich pozůstatků mohli získat nějaké zajímavé data.
Obrázek

Příspěvek 25.3.2012 00:06:53
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Galaxie bez mass relay není v prachu, je to jako by jsme my přišli o letadla a lodě a všechno se vozilo plachetnicemi. It can work, akorát pomalu.
EDIT: Dohráno na insanity za vanguarda.

Příspěvek 25.3.2012 12:08:27
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ano, Salarianský věk je popisován jako "Salariani přez 40 jsou raritou". Genofág byl použit před dlouhou dobou. Kroganské rebelie začaly okolo roku 700 citadelového kalendáře a "trvaly po dekády" s tím, že "teď je rok okolo 2170-2200.

Mordin opravdu měl na starost nějákou úpravu, aby genofág nepozbyl účinku (krogani se přirozeně vyvíjeli tak, že by na ně bez úpravy přestal účinkovat), a podle záznamů SBrokera to byla ta bájná mise, kde sejmul krogana (kroganku) vidličkou. Mimochodem, když přežije Eva a na Tuchance nic nevybouchne, je Eva už těhotná s Wrexem a trvá na tom, aby se jejich prvorozený jmenoval po kámošovi doktorovi "Mordin".

Na druhou stranu se Mordin celou dobu chová (a trápí), jako by za GFág mohl jenom on sám a to včetně způsobu jak umře (když umře). GF byla samozřejmě použit už před dlouhou dobou (tisíc, tisíc něco let).

Myslím, že i přežití Shepparda je možné dosáhnout, pokud bys hrál celou trilogii (+ oficiální hry na jiných platformách - telefony, ty moderní příruční gameboye -psp-?, atd, za které jsou ve 3jce taky war assety) celou od začátku s naprosto přesnými údaji co a jak se musí udělat (a povedlo by se to). Tedy bez MPlayeru. Samozřejmě ale, že by to vyžadovalo neustále naprosto dokonalý výkon a špičkově informovaný a soustředěný postup příběhem už odzačátku cílený na maximální množství možných assetů. Včetně takových kravin, jak si připravit Vernera a dalších úkolů, kterých si "normálně" v jedničce nikdo až zas tak zásadně nevšímal.

Taky myslím, že když si doinstaluješ "from ashes" (ME3 DLC), tak máš nějáké "bonusové assety" za Javika a za pomoc hnutí za osvobození Eden Prime. Není to zas tak moc, ale ke stovce dohromady, možná i víc by to dát mohlo. A třeba to další DLC ještě trochu zlepší.

Craklou verzi hry fungující s tak širokou internetovou podporou jako je ME, bych raději nepokoušel, aby jsi jednoho dne při pokusu o přístup nedostal hlášku ve smyslu "váš účet byl zabanován za narušení softwaru", nebo tak něco.

Wrex je lepší naživu, řekl bych. Netuším jestli z hlediska počtu war assetů (tam asi zas tak ne, bez něj jdou získat krogani i salariani najednou), ale z hlediska budoucí politiky kroganů je mnohem bezpečnější, když jim vládne Wrex a Eva, než Wreav (kterej je poměrně pitomej, narozdíl od Wrexe se z výsledku minulé kroganské rebelie nepoučil a tíhne k návratu ke "staré slávě", kdy krogani dobývali galaxii a množili se jak kobilky na úkor všech ostatních ras.)

Když je to pod Wreavem (který je oproti Wrexovi mnohem větší parchant a hned jak by měl možnost by zas začal kolonizovat už kolonizované citadelové planety), jde to ukecat bez střelby, když jsi dostatečně velký pragon/renegát. Hraje pak mrtvého a přidá se k práci na Crucible. Ale pro Krogany to znamená v podstatě vhlazení, protože nebudou schopní nahrdit ztráty, které jejich (užtak umírající společnost) utrpí během boje s reapery.

Přesně jak psal Storm ohledně ztráty Mass Relay. Když nascroluješ k poslednímu příspěvku s obrázekm mass relay a nadsvětelně letící Normandy, je tam vysvětleno, že v ME univerzu lodě létají "nadsvětelnou rychlostí", ale jen je to mnohem pomalejší, než letět přez celou galaxii za vteřinku skrze síť relátek.

Za insanity vangurada gratuluju... :D
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 25.3.2012 15:31:31
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Nejel jsem to jako čistý skaut, v průběhu natáhla brka královna Rachni, Mordin a bohužel v návaznosti wrex. Na druhou stranu jsem ( i přesto, že jsem jim zmlátil generála) dostal quariany a gethy dohromady. V tomhle kole council žil, takže Destiny Ascention se účastnila boje (nevyváží ztráty pro její záchranu (-30%) ale je to solidní bitevní posila.
Za vanguarda je to pekelná sranda. Pokud stojíte na místě déle jak tři vteřiny, tak žerete hlínu, nepřátelé jsou chytřejší (i když to jsem moc nepoznal, vanguard nedává nepříteli zrovna moc šancí pro manávrování a flanking) a hlavně je těch potvor víc. Např při invazi TIM base mě uvítala čtveřička atlasů a na zemi při obraně raket proti reaperovi jsem si musel potahat dvě banshee, sedm brute-ů a harvestra. To byla prosím pěkně jediná vlna + ten pachant reaper střílel přímo po mě... na nižší optížnosti bombardoval něco daleko zamnou, teď mě tím paprskem naháněl zatímco já bojoval s poskokama. :D
EDIT: Tenhle postup vyústil v pozměněnou finální noční můru. Žádné kličkování lesem, jenom dlouhá rovná cesta, všude kolem mě oblkličovali duchové a bylo slyšet wrexe a mordina. Po probuzení si shepka pobrečela a dobré.

Příspěvek 25.3.2012 18:44:08
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Podle toho co jsem zahlédnul já, tak i když záchranou přijdeš o 30% celé alianční flotily (kupodivu je to asi třináct křižníků + neurčitý počet menších -fregaty,stíhačy- a možná pár větších -dreadnouhty- lodí), zase jsou o něco silnější turianské a asarijské flotily, což váhy mezi renegádem a paragonem vrací zase do rozumějších pozic (místo několikaset assetů rozdílu, co by to dalo místo toho)

Pokud královnu rachniů rozhodneš nechat ve trojce přikovanou a nechat jí zabít, sice ztratíš 200 assetů za rachnijské dělníky (pokud jsi jí zachránil i v ME1, protože jestli ne, tak tě stejně zas zradí a rachnijové na crucible ještě pobijí dost cizích i lidských inženýrů a sníží assety), ale zase přežije "arlath company" (nebo jak se jmenuje) grunova jednotka. Složená z nejlepších z nejlepších vybraných ze všech klanů. Když neumřou při obraně královny rachniů, je za ně něco mezi třiceti a šedesáti assety.

Jo ještě zajímavůstka, Javik řekl, že Rachniové byli myšleni jako určitá forma biologické zbraně už v jeho cyklu a že je protheani (alespoň si to mysleli) vybili. To by znamenalo, že vesmírem putují nejdéle ze všech citadelových (živých) ras tohoto cyklu.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 26.3.2012 10:37:35
St0rm Uživatelský avatar
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel

Příspěvky: 2366
Bydliště: Studénka
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Dávám další kolo, tentokrát soldier, rachni queen mrtvá, Wrex a Ashley naživu, Council a Destiny na kaši. V jedničce táhnul s Ashley, ve dvojce s Mirandou. Jsem zvědavý, co se bude dít :D
EDIT: Konečně mi nebugnul quest s Kasumi a odměna se mi sakra líbí. Mít na svojí straně čtyřicet spectre je docela fajn pocit

Příspěvek 26.3.2012 22:20:09
Princ Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 365
Bydliště: Moravské Markrabství
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
co že mám udělat aby se mi na konci otevřeli všechny tři cesty? :roll:
StarGate Libertas(2.série)2x20http://ftltvshows.wordpress.com/category/stargate-libertas/1-serie-sgl/I have become your nightmare
Say good-bye to every thing

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
PředchozíDalší

Zpět na Hry