Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa

Obsah fóra Kecárna Hry Vojesnká text RPG hra

Vojesnká text RPG hra

počítačové, konzolové, deskové a další hry

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 09.12.2012 20:46:19
Maren Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 4
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
zdravím všechny fanoušky hvězdné brány nebo jiných sci-fi seriálů. Já a pár dalších lidí jsem se rozhodli založit "vojesnkou akademii" (samozřejmě jen jako RPG text hru), s tím, že na začátku bude nějaký vojenský a vědecký výcvik a později přídou i mise - ze začátku na Zemi, později i mimo Zemi. Mise se budou hrát v podstatě jako DRD (pomocí jeskyně na Aragornovi), podle speciálně vytvořených pravidel. Jestli se o tom chcete dozvědět víc, tak se podívejte na www.boak.blueforum.cz
Své přihlášky se jménem zasílejte na email: majMarRash@seznam.cz

Příspěvek 10.12.2012 11:08:29
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Taky zdravím.

1) Z linku není vidět o hře nic.

2) Textovky jsou docela složité (já jsem se účastnil zatím jediné, a to té, jejíž epitaf mám v podpisu pod příspěvkem. V tom videu jsou tváře, které si vybrali všichni účastníci za své avatary ve hře.) Snažili jsme se o co nejvíc obrázků, aktivitu všech (alespoň hlavních) účastníků a chvíli (asi měsíc) to i celkem fungovalo. Pak na to lidi začali dlabat a už se to nezvedlo, ať jsme se snažili, jak jsme chtěli. Zároveň nemalou vinu na tom, že jsme šli do kytek měl "tréning", kdy se v podstatě psalo o ničem a s příběhem to vůbec nehýbalo. To v hráčích vzbudilo dojem, že nezáleží na tom, co napíšou a jestli to vůbec napíšou. Doporučuji váš tréning tedy dobře promyslet, aby se tohle vám stát nemohlo.
Velmi povedené military top technology video "Ghost recon: ALPHA" pro fandy dnešních špičkových vojenských technologií - druhé video v mém podpisu pod tímto příspěvkem.

3) jsem sám fanda military a proto posílám odkazy na VELMI dobré zdroje informací o technice a organizaci, včetně fotek. Jediná nevýhoda je, že nejsou katalogizované.
http://www.armadninoviny.cz/
http://www.atmonline.cz/

4) Budete potřebovat nějáký HLUBŠÍ kontext boje - technologickou hranici (abyste se tam nezačali krájet laseromety, nebo naopak neskončili u M1čky), budete potřebovat zdůvodnění boje - "záminku". Budete potřebovat nejméně jednoho špičkového spisovatele s dobrými znalostmi problematiky, aby vám dělal "op for" - protivníka. Když totiž jenom lidi píší, jak někoho válcují bez větší námahy, často sklouznou do neuvěřitelna.

Každým pádem vám držím palce. Až se rozepíšete, klidně mi pošlete PMko, rád bych si to od vás přečetl a možná se pak i časem přidal.
Doporučuji požádat o účast i Air Force. Je to jeden z mála tady na fóru, kdo se v problematice armády skutečně vyzná.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 10.12.2012 16:35:28
Maren Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 4
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Díky moc za koment. Jestli se chceš podívat jak to zatím probíhá, tak můžeš na stránce : b-o-a-k.blog.cz (Zatím jsou tam jenom setkání instruktorů v hospodě U Raynarda.)
Abychom se tam (jak si říkal) nekosili laserovkama, tak vytvářím pravidla - v podstatě jako DRD, tak doufám, že se mi to povede dopsat a hlavně nějak rozumně vyčíslit (zranění zbraně ...). jestli budeš chtít, tak ti potom ty pravidla můžu poslat.

Příspěvek 11.12.2012 10:37:58
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Ta setkání v hospodě nejsou špatný začátek.

Pravidla jsou docela zásadní, držím palce. Pokud nebude účinek (přesnost zásahů) zbraní na člověka generován náhodně, je jedno jestli M16 má ranivost 10 a tyčovka 40, protože hráči budou mít tendenci popisovat přesnost a vážnost zranění stejně podle svého (navíc stačí, aby automatická zbraň zasáhla 4x a bylo by to nastejno). Na druhou stranu při generování zranění existuje vážná možnost, že vám budou umírat avatáři i v bezvýznamnejch šarvátkách, čirou náhodou.

My jsme to řešili tak, že vážnost každého zranění odhadoval "hlavní admin" (Pán vesmíru, samice Alfa, hlavní šéf, kmotr - je jedno jak tu pozici nazvete) vzhledem k okolnostem - taktické situaci, zkušeností a schopností útočícího střelce, počasí, reliéfu krajiny, dostupných krytů (třeba kámen za který se dá schovat se asi nenajde na ledovém jezeře nebo na poušti. Ve skalách ale dává smysl) a použité zbrani. Hezké na tom je, že tímhle stylem se dají řešit i naprosto NOVÉ zbraně (pokud někdo popíše princip jejich fungování a nebude to moc overpowered). Granáty, rakety, dělostřelectvo, letecké útoky, sniperky, atd.

DRD neznám, ale rád si tu hru nechám představit, když napíšeš link.

Taky je dobré mít alespoň jednoho, kdo bude mít schopnosti (spisovatelské + vědomosti z vojenství a techniky) a VIZI pro celkový děj, aby nešlo jen o nesourodej slepenec přestřelek. Jste pravidelná armáda? Žoldáci? Od každého něco? Hrajete v SG vesmíru? Nebo v "realitě"? Mariňáci? Letečtí výsadkáři? Nějáká jiná, existující nebo zatím neexistující speciální jednotka? Je dobré směřovat celkový děj odněkud někam. "Hlavní admin" je pro tohle docela dobrá pozice, obzvlášť, když je ochotný občas vyslechnout i nápady ostatních hráčů.

Tento systém po dobu života Universe Odyssey celkem fungoval, možná i proto, že "hlavním adminem" byla chytrá a hezká dívka (kterou neměl nikdo tendenci napadat ani zpochybňovat její rozhodnutí), která zároveň delegovala svoje pravomoce lidem, co se vyznali. Pokud ale budete zvažovat použití stejného systému, doporučuji zvážit i fakt, že Universe Odyssey po nějákém tom měsíci padla. viewtopic.php?t=8747
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 11.12.2012 21:44:45
Maren Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 4
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Náš děj se zatím bude odehrávat jen na Zemi, takže vytvářím tabulky pro pozemské zbraně, zranění zbraně počítám pomocí úsťové rychlosti zbraně a hmotnosti náboje, ale zatím nedokážu vymyslet matematický způsob určení přesnosti zbraně (do toho výpočtu samozřejmě započítávám odchylku, kterou ovlivňuje postava - jestli střelec stojí, klečí nebo leží, jestli má opřenou zbraň atd. ...), ale jak vypočítat základové číslo mě nenapadá, takže kdyby si znal nějaký způsob tak mi ho prosím napiš nebo asi budu muset použít průměrnou procentuální úspěšnost jednotlivých kategorií zbraní z Battlefield, což se mi zrovna moc nechce.
Až ty pravidla dopíšu, tak ji pošlu, ale minimálně Vánoční prázdniny budu potřebovat.

Příspěvek 13.12.2012 10:34:36
Ultramarinus Uživatelský avatar
Major
Major

Příspěvky: 1970
Bydliště: McRagee
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Tady je pár vypíchnutejch zajímavejch "těžkejch" zbraní, které spadají už do "sci-fi", ale jejich objevení na bojištích je otázkou měsíců až let.
http://www.gateworld.cz/news.php

Bohužel žádný hotový tip na tohle nemám - tyhle věci jsme číselně neřešili.

Doporučuji pro každý typ zbraně udělat tabulku přesnosti vzhledem k vzdálenosti od střelce (je například rozdíl, co dokáže trefit sebelepší střelec na 100 metrů s pistolí, nebo brokovnicí a co se sniperkou, nebo minometem, či jiným dělostřelectvem). Nebude to sice reflektovat přesnost střelce, ale alespoň to bude reflektovat přibližné výkonostní koridory jednotlivých typů zbraní, ve kterých se pak může pohybovat KONKRÉTNÍ zbraň a konkrétní střelec.

Nejsem si jistý, jestli ti "percentuální rozdělení" pomůže - já bych dal hodnoty od 1 do 10 s tím, že 1 = naprosto mine a 10 = naprosto trefí a hodnoty mezi tím odpovídají přibližně desítkám procent pravděpodobnosti zásahu. Je to "míň přesný", ale nebude tě to nutit přemýšlet o každém jednom procentu.

rozdělení (přibližné, podle přesnosti a "dostřelu"):
balistické nože, plamenomety (moderní armády je už nepoužívají, místo nich jsou rakety do raketometů s termobarickými hlavicemi), vrhací granáty, pistole, brokovnice, luky+kuše, samopaly,útočné pušky, podvěsné granátomety, granátomety (PAW20, AA-12+Frag 12, M32 atd.), granátomety s programovatelným granátem (XM25, K11, OICW-XM29), z ramene odpalované raketové střely, pěchotní minomety, útočné pušky s optikou, odstřelovací pušky, antimateriálové pušky, paprskové pozemní zbraně - laser + mikrovlnná puška, UCAV, dělostřelectvo "za horizont" včetně railgunů, letectvo s libovolnou výzbrojí, balistické střely, pohyblivé vesmírné zbraně.

Dej tomu čas, bude lepší když to bude dobře, než když rychle.
Epitaf textové hry Universe Oddyssey



Špičkový video/military/sci-fi bonbónek všem zájemcům

Příspěvek 16.12.2012 21:40:52
Maren Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 4
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Díky moc za tipy.

Příspěvek 24.7.2014 18:35:31
John shepard2 Airman
Airman

Příspěvky: 2
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
to neni zadna stargate hra :scared:

Příspěvek 28.9.2015 23:53:39
PVelecky Airman
Airman

Příspěvky: 4
Bydliště: Vinice
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
To tedy opravdu není :roll:

Odeslat nové téma Odpovědět na téma

Zpět na Hry

cron