Pro pokec, nebo vaše dotazy jsem vytvořila na Discordu skupinu, přidat se můžete zde: https://discord.gg/aZCahpwdZa

Obsah fóra FanArt Sháním... Sháním 3D grafika

Sháním 3D grafika

sháníte něco ohledně Stargate? Zkuste to tady...

Odeslat nové téma Odpovědět na téma
Příspěvek 29.10.2010 13:51:40
michal.s Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 37
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Sháním 3D grafika který by mi pomohl vytvořit obrázek mnou vymyšlené lodi SPS-307 ARGO. Podle mne by mohla vypadat skoro jako tahle akorát by byla trochu širší a naspod by měla dva hangáry a ještě by se přidaly nějaké ty zbraně a pár dalších detailů
Obrázek

ale přítmám i vaše návrhy na vzhled této lodi proto sem dávám popis lodě z kterého by jste měli vycházet


SPS-307 Argo


Výrobní informace:
Výrobce: Lidé ze Země konkrétně USA, Tau'ri
Třída: SPS-307
Druh: Loď pro zvláštní účely (Special Purpose Ship)
Konstruktér – Lidé z Tau´ri, Asgardi
Výrobce – Lidé z Tau´ri


Technická specifikace:
Délka- 561 m
Šířka- 426 m (v nejširším místě)
Výška / hloubka- 158 m
Patra: 45
Pohon:
Generátor antigravitačních vln pro změnu výšky v atmosféře
Podsvětelné iontové motory
Asgardský Hypermotor
Hypermotor: Mezigalaktický
Palivo: Naquadria/Naquadah
Elektrické napájení: Naquadahové generátory (vždy primární a sekundární), Z.P.M., Asgardské energetické jádro, Neutrino-iontové generátory
Obrana: Anticko-Asgardský energetický štít, maskování
Protiopatření: zařízení proti selhání (Inteligence)

Trup: Asgardská super slitina posílena slitinou ze které se vyrábí brnění kullbojovníků (dokáže absorbovat energetické střely a dokáže i z absorbovat výbuch ale jen omezenou dobu a absourbce energetický střel přetěžu elektrické vedení jelikož energii rozvádí do lodě a využívají)
Senzory: Asgardské senzorové systémy
Zaměřovací systém: Pozemský zaměřovací systém
Navigační systémy: Pozemský počítačový navigační systém, antická hvězdná mapa, asgardký navigační systém
Výzbroj:
10 Dvojhlavňových otočných věží Coligunů
8 Asgard plasma beam (Asgardské lasery)
50 Dvojhlavňových otočných věží Railgunů
25 Raketovích sil s hlavicemi Mark IX a nukleárními hlavicemi
Generátory EM pole
1 Distrubtor dělem
Podpůrné letouny:
V hangáru:
40 F-302
10 Puddle Jumperů
4 Gophery
Doprovod:
2 Gopher
1 Nemesis
Nároky na posádku:
- minimální: 68
- optimální: 200
- maximální: 400
Ostatní systémy:
- Goa'uldské transportní kruhy
- Asgardské transportní paprsky
- Asgardské paměťové jádro obsahující množství data pozemského původu, včetně lékařské, technické a kulturní databáze plus kopie Asgardské databáze a kopie Antické databáze z Atlantídy
- Asgardská holografická technologie
- Asgardská replikační technologie
- Asgardské počítačové jádro
- Antičtí replikátoři 2. generace s lidmi upravenými zákony
- Subprostorový vysílač
Používaný - Tau´ri
Rok zavedení- 2009

Mythologie:
Argó byla proslulá loď Argonautů, se kterou se plavili pro zlaté rouno do Kolchidy. Stavitelem lodi byl Argos, syn hrdiny Arestora. Loď provázela a poté chránila na cestách bohyně Athéna. Vyprávělo se, že vlídný mořský bůh Glaukos vystavěl loď Argó a řídil ji při plavbě Argonautů. Byla to loď dosud nevídaná, s padesáti vesly a přitom tak lehká, že ji plavci mohli nést na ramenou. Při vyplutí sledovaly obrovskou loď zástupy lidí a obdivovaly její krásu a třpytivou zbroj posádky. Místo, kde Argó poprvé přistála na přenocování, bylo jí na počest pojmenováno Argos. Na své pouti zvládla a přečkala loď Argó mnohá nebezpečenství a její dlouhá cesta lodi Argó skončila tam, kde začala, ve slavném městě Lólkos, kde byla slavnostně přivítána. Loď i posádka si dobyla věhlas a slávu, báje o Argonautech a zlatém rounu je jedna z nejznámějších z řecké mytologie.



Popis lodě třídy Argo


Něco na začátek:
Třída Argo je novou generací pozemských lodí určených pro zvláštní operace. Jde o hybrid zejména asgardské a pozemské technologie, přesto však některé systémy čerpají ze zdrojů Antiků a Goa'uldů. Byla vytvořena jako loď pro taktická nasazení v hlubokém vesmíru.

Úkol:
Průzkum blízkého vesmíru + případná kolonizace. (momentálně galaxie Andromeda)

Základní informace:
Jeto první loď lidí této generace a zatím jediná. Její kódové označení je nyní SPS-307. Její velikost je okolo 561 metrů na délku a 426 metrů na šířku na výšku měří 158 metrů. Na loď se vejde okolo 400 lidí obvykle je však na lodi kolem 200 lidí.


Energetické systémy:
Primárně je loď nápajena několika desítkami páru naquadahových generátorů (vždy primární a sekundární). Loď je vybavena i Asgardským energetickým jádrem které napájí hlavně Asgardskou technologii a Neutrino-iontové generátory napájejícími hlavně hyperpohon. Loď byla taky adaptována i na Z.P.M. (zero point modul) díky kterému se například dá několika násobně zvýšit rychlost jak pod světelných motorů tak i hyper motoru, odolnost štítů, síla energetických zbraní nebo zapojení technologii náročných na energii. Na lodi je dokonce jedno Z.P.M. které se vša zapojuje jen v krajním případě.


Zbraňové systémy:
Lodní zbraňové systémy se mohou ovládat jak přes počítač na dálku tak i manualně ze střelných pozic. Loď je vybavena zbraněmi, které jsou systematicky rozdělené po lodi ty to zbraně jsou 8 Asgard plasma beamy (Asgardské lasery), 10 Dvojhlavňových otočných věží Coligunů, 50 Dvojhlavňových otočných věží Railgunů, 25 Raketovích sil s hlavicemi Mark IX a nukleárními hlavicemi, Generátory EM pole a distrubtor dělem.


Obrané systémy:
K obraně je loď vybavena Anticko-Asgardskými energetickými štíty které kopírují povrch lodi, což jí umožňuje odolat i velice intenzivnímu útoku lodí ORI. Loď má i vnitřními štíty, které se aktivují v případě výbuchu uvnitř lodi. Trup lodi je vyroben z Asgardské super slitiny posílena slitinou ze které se vyrábí brnění kullbojovníků (dokáže absorbovat energetické střely a dokáže i z absorbovat výbuch ale absorbuje jen omezenou dobu a absorpce energetický střel přetěžuje elektrické vedení, jelikož energii rozvádí do lodě a pak ji využívá) což ho činí loď velice odolnou. Loď má instalované i maskování.


Komunikační systémy:
Loď je vybavena standardní komunikací lidí ale také jinými komunikačními systémy, které jsou např. Asgardský holografický komunikátor, dálkový vysílač, navigační maják, subprostorový vysílač, telepatické komunikační kameny.


Pohoné systémy:
Je vybavena třemi druhy pohonných systémů; generátorem antigravitačních vln pro změnu výšky v atmosféře, podsvětelnými motory iontovými a Asgardským generátorem hyperprostorového okna. Argo může při startu dosáhnout orbity planety během 20ti vteřin, počítáno od doby zažehnutí hlavních motorů. Při použití podsvětelných motorů je loď schopna dosáhnout maximální rychlosti 100 000 km/sec. Maximální dosažená rychlost při použití hyper pohonu byla prozatím spočítána na 1600 světelných let za minutu a záleží pouze na množství energie které má hyperpohon k dispozici.


Podpůrné letouny:
Stejně jako Prometheus a lodě třídy Daedalus má i Argo ve svých útrobách místo pro letouny F-302 další malé lodě. Toto místo tvoří čtyři hangáry, jeden na jedné straně lodi druhý na druhé straně lodí a zbyvající dva jsou vedle sebe na spodní straně lodě, schopné poskytnou plnou podporu pro tyto letouny (včetně oprav při poškození). Hangáry jsou navzájem propojeny, aby se daly rychle přesunout stíhače do jiného hangáru v případě znemožnění vzletu z nějakého hangáru. Hangáry mají hermeticky uzavíratelná vrata, kromě nich je možné vztyčit na jejich místě asgardské štíty. Do každého hangáru lodi Argo se vejde 20 letounů F-302. Ve dvou hangárech lodi Argo jsou F-302 v plném počtu tudíž 40 strojů F-302 (10 letek), ve třetím hangáru je 10 Puddle Jumperů, čtvrtý hangár je prázdný aby bylo kam umisťovat nalezené lodě či předměty nebo přesunout sem naše stíhače kdyby byl jeden ze tří hangárů poškozen. Na povrchu lodi jsou i 4 přistávací plochy pro Gophery a Nemesis. Často loď doprovází nějaký ten Gopher nebo Nemesis


Transportní systémy:
Loď je vybavena 12 transportními kruhy které jsou rozmístěny různě po lodi např. u můstku, ubikací, atd.. Také je loď vybavena Asgardským teleportačním paprsekem který je instalovaný po celé lodi i na vnejším trupu lodi ale jsou tu pro něj i specialní místnosti. Pro transport po lodi jsou na lodi výtahy. Na lodi je i místnost pro několik hvězdných bran s DHD ale je na ně napojen i počítač přes který se dají také ovládat. Na lodi Argo jsou dvě hvězdné brány s originálním DHD jedna z MD a druhá z Pegasu.

Ostatní systémy:
Loď je také vybavena různými technologiemi jako je např. paměťový manipulátor, ultrazvukový blokovač mozkových funkcí, za'tarc detektor a další. Dále jsou na lodi převážně Asgardské technologie.


Lékařské systémy:
Kromě normálních lékařských přístrojů a léků lidí jsou na lodi i lékařské systémy ostatních ras např. Goa´uldské ruční léčící zařízení, Tok´ri upravený sarkofág, treonin. Na lodi jsou i stázové komory Antického původu které byli nalezeny na jedné rozpadající se Antické lodi třídy Aurory.

Průzkumné systémy:
Loď disponuje jak vnitřními tak vnějšími senzory Asgadů. Taky je na lodi několik průzkumných sond: M.A.L.P (Mobile Analytic Laboratory Probe), průzkumná miniponorka, U.A.V. (Unmanned Airborne Vehicle), U.C.A.V..

Oprava:
Posádka lodi Argo je plně vybavena pro případnou opravu lodi jak vybavením, tak i materiálem ale na lodi je 30 komor ve který leží zmrazení replikátory 2. generace pro případ větší opravy.

Prostory lodě

Paluby:
Celkem: 45

Prostory, místnosti a oblasti:


Můstek
Argo má oproti třídě Daidalus nespočet upgradů, ale velitelský můstek zůstal v podstatě nezměněn. Přední výhled je podstatně širší a umožňuje tak větší výhled. To je obzvláště užitečné během bojového stavu, kdy může hned několik důstojníků a lidí z řad personálu navrhovat další taktické manévry, aniž by zacláněli před kapitánovým křeslem. Uprostřed sedí velitel lodi. Po jeho pravici sedí taktický a zbraňový důstojník, který ovládá štíty a zbraně. Po velitelově levici sedí pilot lodě. Pilot má na své konzoli radar a dvě pilotní páky, kterými ovládá celou loď. Za velitelem je 3D holomapa, na ní velitel spolu s vybranými členy posádky vymýšlí plán pro nadcházející situaci. Okolo sedadel a mapy je spousta konzolí s obrazovkami. Jsou to obrazovky, které ukazují stav lodi, radar, nepřátelské jednotky v okolí, hlášení o stavu atd…, jsou tam především proto, aby měl velitel větší přehled, ale samozřejmě je používá hlavně personál. Přední okno, ze kterého je výhled před loď, funguje také jako konzole, která zvýrazní všechny lodě ve výhledu.


Pomocná řídící místnost:
Podobně jako na Atlantidě a na Antických lodí třídy Aurora má tato loď sekundární řídící centrum, ze kterého může být loď řízena, pokud je můstek zničen nebo poškozen. Z této pozice je člen posádky schopen sledovat aktivitu jednotlivců po celé lodi, skenovat známky života a řídit přístupy do chodeb. V této místnosti je četné množství řídících konzolí pomocí kterých se dá ovládat celá loď po vyřazení můstku.


Vězení:
Lodě této třídy obsahují vězení, která jsou užívána pro zadržování vězňů a jsou jen ze železných tyčí, která se zdála přiměřená pro zadržení nepřátel. Na Argu jsou cely rozděleny na dvě části a mezi tyčemi se vztyčuje silové pole.


Gateroom (místnost s bránou):
Je to dvoupatrová místnost nacházející se uvnitř trupu lodě s jedním schodištěm, dvěma konzolemi fungujícími jako "DHD" po stranách schodiště, ovládání sond a spojení s databází lodi. Nachází se tam samozřejmě brána, před bránou je DHD (kdyby nefungovaly konzole), vedle brány visí obrazovka, na kterou se dají vysílat různá data, hermeticky uzavíratelné dveře do chodby přes kterou přibíhá ostraha a personál. V druhém patře nic není krom hermeticky uzavíratelných dveří, dá se od tam pozorovat celá místnost. Brána a DHD se dají rychle vyměnit jelikož stojí na speciálním výtahu, takže stačí zmáčknout tlačítko a brána s DHD sjedou dolů a během chvíle vyjede na horu druhá brána s DHD a obráceně, tato výměna trvá cca 30 sekund.


Vyhlídková místnost, pozorovatelna:
Nachází se poblíž střední části lodě přímo nad přední přistávací plochou pro Gophery a Nemesis. V této místnosti se nachází v jejím středu šest laviček bez opěradel, nalevo po směru letu dvě křesla a kulatý konferenční stolek, napravo po směru letu velký kulatý stůl a 8 židle bez opěradel, vzadu vlevo barový pult okolo sloupu a ve střední části místnosti jsou dva sloupy. Před oknem je zábradlí. Ta to místnost je velice prostorná.


Komunikační laboratoř:
Je to něco jako konferenční místnost ve které se nechávají antické komunikační kameny. Je tam velký konferenční stůl s 9ti židlemi na kterém zůstává lidmi vytvořené zařízení a antické kameny. Nachází se tam také gauč s místem pro čtyři lidi sedící vedle sebe, malá knihovna, křeslo a konferenční stůl s lampičkou.


Hydroponická laboratoř:
Obrovská místnost, ve které posádka pěstuje rostliny pro případ dlouhé cesty bez přísunu jídla a surovin. Tato místnost je rozdělená na dvě části, v jedna část je určená pro malé rostliny(obilí, jahody,cibule,….) a druhá část je určena pro velké rostliny(stromy, keře,…). Je v ní několik "nádrží" ve kterých jsou pěstovány rostliny. Pěstují se zde semínka která byla nalezena na planetách a zjistili že jsou z poživatelných a použitelných rostlin a i semena pozemských rostlin.

Biologická laboratoř
Laboraoř ve které se zkoumájí biologické formy života.

Laboratoř na tvorbu nanitů
Antikové vytvořili stroj, jako součást jejich výzkumu v oblasti vytváření lidské formy Replikátora, který se vyvíjel z nanoviru. Jedná se o hladký stůl, pomocí něhož se mohly vytvořit nanité a jejich soudržné pouto, čímž by se mohly dotvarovat více do lidské podoby. Bylo možné také vytvořit malý blok nanitů, nicméně to vyřadí příliš mnoho základních protokolů a nanité mezi sebou nemohou komunikovat a rozpadnou se. Zařízení tedy bylo vytvořené především na tvorbu lidské formy Asuřana\Replikátora. Tato laboratoř se nachází hned vedle místnosti z aplikátory. Toton zařízení bylo také nalezeno na rozpadající se Antické lodi třídy Aurora

Sociální výzkumná laboratoř
Laboratoř ze které se dá pozorovat jak se rozvíjí život na planetách. Tento rozvoj může snímata sama loď nebo naše satelity kterých má loď na palubě hodně
Virová laboratoř
Zde se zkoumají viry a nemoci.

Studovna
Studovna, také známá jako knihovna, je místnost, kde si členové posádky mohou něco číst, nebo nastudovat, ačkoli je známo, že tato místnost není příliš využívána. Jsou zde tedy také uloženy některé knihy.


Tělocvična
Tělocvična je velká prázdná místnost, která je používána posádkou hlavně k trénování bojových schopností a cvičení. Tato mstnost je často plná rozličných tréninkových vybavení, jako např. rotoped, cvičební míče, bojové tyče a mnoho jiných.

Zbrojnice
Zbrojnice je místo na lodi, kde má posádka uloženy skoro všechny své zbraně, střelivo, granáty a miny. Na lodi Argo je několik těchto zbrojnic. Jedna také zahrnuje střelnici.

Psychologická poradna:
Zde pracuje psycholog

Jídelna:
K dostání tu je káva a občerstvení v jakoukoliv denní i noční hodinu. Při některých akcích je jídelna používána jako provizorní ošetřovna. V případě bojového konfliktu přichází jídelna o proud jako jedna z prvních sekcí. Je tu 30 velkých jídelních stolů a lavic bez opěradel kolem nich, také bar pult se šesti barovými stoličkami a taky velký výdejní stůl. Na každém jídelním stole je lampička. Jsou zde také dveře do kuchyně a další dveře do kuchyňky.


Kuchyň:
Z jídelny vedou dveře do kuchyně. V kuchyni je vše co je pro vaření třeba takže sporák, trouba, mikrovlnka, lednička, pec, atd… taky jsou zde dveře do dalších dvou místností jedny vedou do mrazáku který měří 10x10 metrů a druhé dveře vedou do jednoho ze skladů jídla který je 20x20 metrů velký. V kuchyni je celý den služba. Vedle kuchyně je i kuchyňka která je pro ostatní personál který by si chtěl uvařit něco speciálního nebo si chtěl prostě uvařit, je o dost menší ale je v ní i tak všechno potřebné vybavení a vchody do skladiště a mrazáku.


Výroba kyslíku:
V této výrobně se mění oxid uhličitý zpět na kyslík. Tato výrobna je přímo uprostřed lodě.



Recyklační centrum:
Toto centrum je hned vedle výrobny potravin a zde se recykluje vše, co se dá kromě kyslíku ten se recykluje v jiné místnosti


Společenské sály:
To jsou obrovské místnosti na speciálním patře v těchto místnostech jsou např. sály na tančení, sportovní hřiště, TV sál, sál se společenskýmí hrami, atd..


Osobní kajuty posádky:
Loď je podpořena nespočtem personálu, a jelikož lidé, nemohli být bez ubytování pro členy posádky. Osobní kajuty posádky Arga jsou různé. Záleží na tom, kterou místnost si konkrétní člověk chtěl zabrat a kterou si mohl vybrat. Všeobecně platí, že v nich je postel (většinou "letiště"), stolek, židle, skříň, křeslo a lampičky.


Přistávací plochy pro Gophery a Nemesis:
Každý Gopher a Nemesis má dveře v zadní části a je připojený ke komoře s přetlakovými dveřmi (lze nahradit štítem), které vedou dovnitř lodě. Narozdíl od většiny ostatních menších lodí nevlétá do hangáru, ale jenom se "připojí" na vnější trup lodě a loď ho začlení pod štít. Argo má na horní straně 4 přistávací plochy pro Gophery a Nemesis. Přistávací plochy jsou obkroužené a zvýrazněné "svítícím pruhem" aby byli poznat od zbytku lodě.


Sprchy:
Antické sprchy na palubě Arga nepoužívají jen vodu, ale i nějakou neznámou substanci, která se rozstřikuje jako mlha proti tělu, pravděpodobně už obsahuje "čistící prostředek" (mýdlo, šampón) a hřeje. Tyto sprchy byli objeveny na téže rozpadající se Antické lodi třídy Aurora ze které pochází i stázové komory.


Chemická laboratoř:
V této místnosti pracují vědci a chemici. Místnost je velice prostorná, obsahuje 10 židlí, 8 stolů, mikroskopy a mnohé další vědecká zařízení. Také je zde vchod do skladiště chemického materialu. A vchod do obrovské místnosti ve které je obrovská „banka“ chemických vzorků ze Země ale i z jiných planet.


Vědecká laboratoř:
V této místnosti pracují vědci a fyzici. Místnost je velice prostorná, obsahuje 10 židlí, 8 stolů, mikroskopy a mnohé další vědecká zařízení. Také je zde vchod do skladiště materialu.


Databanka, banka vzorků:
Je to obrovská místnost ve, které je obrovská „banka“ různých vzorků ze Země ale i z jiných planet. Také je zde místnost z obrovskou databankou, kterou tvoří Asgardské paměťové jádro obsahující množství data pozemského původu, včetně lékařské, technické a kulturní databáze plus kopie Asgardské databáze a kopie Antické databáze z Atlantidy.


Místnost s hlavním replikačním stolem:
Je to celkem velká místnost, ve které je mnoho Asgardských konzolí a několik replikačních desek.

Místnost s replikátory 2. generace:
Je to velká místnost z komorami a konzolemy. V komorách jsou replikátoři 2. generace vyrobení na Atlantidě s několika přidanými zákony (jako že nemohou ublížit nám lidem z Tau´ri a našim spojencům, že musí plnit rozkazy a podobné věci). Loď Argo má na palubě 30 těchto komor což znamená 30 replikátorů 2. Generace.


Sklady:
Loď Argo má desítky skladů různé velikosti a různého umístění a druhu. Druhy těchto skladů jsou následující: Muniční sklad, sklad jídla, skald vzorků, sklad materialu, sklad náhradního vybavení, atd…

Projekční místnost:
Tato místnost obsahuje velké 3D holografické rozhraní, které umožňuje uživateli pozorovat zaznamenané informace. V této místnosti může být promítána historie Antiků a dalších ras stejně jako jejich hvězdné mapy a mnoho dalšího pomocí ovládacího panelu před projekční konzolý. Strop je perfektně přizpůsoben pro zobrazení hvězdných map, stejně jako světy, které byli osídleny lidskou formou života před mnoha tisíciletími.

Lékařské oddělení:
Je v ní 20 postelí, několik konzolí, židlí, stázové komory a všechny různé lékařské systémy Země. Stázové komory Antického původu které byli nalezeny na jedné rozpadající se Antické lodi třídy Aurora a nasledně zabudovány do systému lodi Argo. Místnost je určena pro nemocné a zraněné pacienty, kteří vyžadují neustálou péči a dozor. Zařízení je také velice dobře vybaveno pro biologický výzkum, například umělé vytvoření antického genu a jeho implantace dalším osobám nebo rozbor nebezpečných biologických virů. Oddělení je vedeno doktorem na Terře se střídá Dr. Janet Fraiserovu a Dr. Carorlin Lamovou na Lantee se střídá Dr. Jennifer Keller a Dr. Carson Beckett, právě, díky jemuž byl antický gen uměle vytvořen a úspěšně odzkoušen. Toto oddělení (nemocnice) je na odděleném patře pro případ vypuknutí nakažlivé nemoci.

Strojovna
Podlaží strojovny čítá velké mnoství řídících panelů speciálně upravených pro obsluhu asgardským technikem. Jelikož nové technologie, které jsme dostali, jsou na nás příliš vyspělé, tak jsou pro jistotu na lodi čtyři Asgardi kteří fungují jako hlavní inženýři. Jinak okolo sedí technici a vědci kteří kontrolují stav lodi a problémy hlásí na můstek. Na zádi místnosti se nachází výhled na hyperpohon. Místnost s motory může pojmout až desítky lidí z personálu. Úkoly ze systémové diagnostiky pro kontrolu zbraní a ostatních systémů mohou být provedeny právě zde.


Hangár
Argo má k dispozici kompletní podporu stíhacích letounů F-302 a Puddle Jumperů. Ačkoli má loď čtyři hangáry, všechny stíhačky okupují pouze tři hangáry lodi. Pravděpodobně je tomu tak pro případ okamžitého stažení letounů z boje do druhého hangáru. Asgardské obranné štíty se mohou rozprostřít i přes hangárová vrata ústící přímo do volného vesmíru.


Odpočinková místnost pro piloty
V těchto místnostech odpočívají piloti před a po svých akcích. Tyto místnosti jsou před vstupem do každého z hangárů.

Počítačová místnost
V této místnosti je počítačový terminál a také několik velkých holografických displejů, které se aktivují v případě potřeby. Pomocí nich se také může řídit většina systémů lodi, mapovat postup posádky uvnitř lodi a také zjistit různé nepřátelské hrozby pro posádku. Lokality lodi, které byly třeba vyřazené, se hned ukázaly na displeji. Dále zde je možnost zvětšit a zaměřit se na určité oblasti na lodi, s cílem získat lepší pohled na jistá umístění na lodi. Také počítačový terminál umožňuje manipulaci s transportním systémem pomocí asgardských kamenů.


Některé technologie na lodi

Inerciální tlumiče
Stejně jako všechny ostatní lodě, má i třída 307 inerciální tlumiče, známé také jako inerciální kompenzátory. Jsou používány k vyrovnání důsledků náhlých pohybů na lodích (včetně zrychlení, zpomalení, náhlé otočení, atd.) a snížit množství zachvění, pokud na loď někdo střílí. Vytváří umělé gravitační pole uvnitř lodi, bez kterého by docházelo k setrvačnostem. Bez inerciálních tlumičů by lety vesmírem měly fatální následky na čemkoli, i za použití velmi malé rychlosti. S inerciálními tlumiči na těchto lodích je také propojeno vnitřní tlumící pole, viz obranné systémy.

Neutrino-iontové generátory

Tato třída lodí je poháněna čtyřmi neutrino-iontovými generátory. Každý z nich je schopen generovat energii, rovnající se jedné miliardě pozemských kilojoulů. Kombinací všech generátorů tedy dosáhneme úrovně vytvářející energie až 4 000 000 000 kJ, což je opravdu hodně. Pro představu, tolik energie v pozemských měřítkách bychom dosáhli explozí asi 100 tun TNT každou sekundu. Tato energie pohání především hyperpohon, ale také asgardské zbraně štíty. Napájecím zdrojem těchto generátorů na lodích třídy 307 je neutronium. Obrovské množství energie, kterou mohou generátory vytvářet, svědčí o velmi vyspělé asgardské technologii těchto generátorů.
Asgardský počítačový systém

Počítačová technologie je mnohem pokročilejší, než pozemská. Má schopnost vytvářet počítačovou grafiku s velkým rozlišením, stejně jako audio a video soubory. Vytváření, manipulace a ukládání dat jsou velmi svižné. K počítačovému terminálu je přiřazeno několik velkých holografických displejů, jejichž počet je závislý na tom, co vše požadujeme, a na kterých se vše potřebné zobrazovalo. Komunikace a přístup k lodním záznamům, se děje právě přes počítačový terminál s obrazovkami.

Asgardé pro ovládání terminálu nepoužívají klasické manuální klávesnice, jaké můžeme vidět na Zemi, ale užívají velký panel, na kterém jsou označeny tvarem podobné vejci, veškeré potřebné funkce. Několik objektů ve stejném tvaru, známé také jako asgardské kameny, se používají k ovládání těchto funkcí na terminálu. Ty se umisťují na terminál k funkcím a různým jejich otočením a posouváním se přiřadí funkci správný požadovaný příkaz. Fungují tedy podobným způsobem, jako ovládací krystaly Antiků. Je prokázáno, že tato technologie se aktivuje zatlačením na kámen. Tomu to systému byla přidána i klávesnice.

Senzory

Asgardské senzory na této lodi jsou velmi pokročilé. Mohou procházet i štíty goa'uldských lodí a zjišťovat životní známky na velkou vzdálenost. Tyto senzory také dovolují jejich transportnímu systému se velmi přesně zaměřit na objekt. Mají veliký dosah a mohou s nimi monitorovat i hyperprostorovou aktivitu okolo Země z jejich domovské galaxie.

Loď zahrnovala také typ tepelného čidla, které mohlo detekovat teplo teplokrevných organismů pohybujících se v lodi a okolo ní v případě, že primární vnitřní senzory byly vyřazeny. Dokázalo ukázat tyto organismy na holografické obrazovce, kde se zobrazovali červeně v trojrozměrné struktuře lodi.

Transportní systém

Stejně jako všechny pozemské a asgardské lodě, má i tato třída 307 k dispozici řadu transportních asgardských zařízení. Je to moderní dopravní systém. Transportovaná osoba nebo předmět je obklopena jasným světlem, které subjekt rozloží na atomy, přenese na určené místo a zase zhmotní. Tento systém přepravování nepotřebuje platformy na výchozím i cílovém místě a dá se tedy přenášet odkudkoli kamkoli. Tyto systémy jsou zaměřeny do různých směrů a dovolovaly tak maximální pokrytí. Po zadání specifického kódu do počítačového terminálu, se přepravní systém aktivovuje, zaměří se na materiál, který měl být přenesen a byl za krátkou dobu přenesen do uvedeného nákladního prostoru. Mohl také přepravovat osoby na předem určené místo, ale je známo, že nedokázal proniknout štíty lodí. Limity technologie přepravního systému zůstávají neznámé, i když Prométheus, který byl později tímto systémem vybaven, byl schopen přepravit celý mrakodrap na oběžnou dráhu Země. I lodě třídy Daedalus, které je také měly, jsou schopny alespoň stejného výkonu.
Tento systém zahrnoval i odchozí technologii transportéru, umožňující posádce uniknout z lodi a přepravit se tak do externích lokalit, jako jsou např. planety. V případě zamoření Replikátory, byl tento odchozí transportní systém zničen, což byla pojistka, aby se zabránilo Replikátorům uniknout z lodi a zamořit Zemi. Byl také naprogramován posádkou k tomu, aby pomáhal ostatním, kdo užíval systém v budoucnu.
Asgardé jsou také schopni použít transportní systém jako pole rozložené do více směrů najednou proti armádám na planetě, dematerializovat ji a odstranit jako hrozbu. Není ovšem známo, co se stalo těmto jedincům, kteří byli dematerializováni. Mohli buď existovat stále v transportním systému, nebo je to zabilo, či transportovalo do vesmíru, nebo vězeňských cel. Vzhledem k tomu, že takto odstranili i pyramidy, je nejpravděpodobnější, že je systém rozložil a už nezhmotnil.

Hyperpohon

I když si říkáte, že už to snad ani nejde, tak tato loď má ještě kvalitnější hyperpohon, než ty nainstalované na lodích třídy Biliskner, Prométheus a Daidalus a dost možná je to i nejrychlejší hyperpohon, jaký byl kdy postaven. Bylo prokázáno, že loď byla schopna cestovat mezi galaxií Ida a Mléčnou dráhou, jen za hodinu a přeletět s taženým Prométheem v závěsu vzdálenost 1 200 světelných let v pouhých sekundách. Prométheus byl později odtažen do galaxie Ida za méně než jeden den, což je v případě tažené lodi mnohem pomaleji, než kdyby letěla sama, ale stále daleko rychleji, než všechny ostatní známé lodě, kromě plně napájené městské lodi.

Štíty
Štíty těchto lodí jsou také vylepšeny, než na lodích jiných tříd a jsou jedny z nejvýkonnějších vůbec. Jsou schopné odolávat několika střelám z hlavních energetických zbraní a vedlejších pulzních zbraní válečných lodí Oriů zároveň, i když hlavní zbraň dokáže zničit Ha'tak na jeden výstřel a vedlejší na několik výstřelů. Štíty jsou dooranžova zbarvené a stejně jak Antické štíty na Antických lodích třídy Aurora sou těsně od trupu a přesně kopírují tvar lodi. Štíty jsou také pravděpodobně schopny blokovat projektily Replikátorů, se kterými se dostávali na lodě Asgardů a zamořili je tak. Tyto štíty jsou výplodem Antických a Asgardských štítů do hromady.



Uniformy posádky:


Vzhledem k mezinárodnímu charakteru posádky jsou uniformy skoro identické s uniformami na Atlantis. Na pravém rameni je umístěna nášivka s emblemem lodi, na levém pak vlajka země, z níž člen posádky pochází. Na uniformách jsou rovněž umístěny barevné pruhy, podle nichž lze snadno poznat zařazení člena posádky.


Červená barva - COMMAND,
- personál velení

Oranžová barva - PILOT
- piloti

Černá barva - SECURITY, MILITARY
- bezpečnostní personál

Modrá barva - SCIENCE
- vědecký personál + technici

Žlutá barva - MEDICAL
- zdravotnický personál

Zelená barva - OPERATIONS
- provozní personál


Stupně poplachu:



Klid
Tento stupeň platí pouze, pokud loď přistála na Zemi. Štíty, stejně jako zbraně jsou vypnuté. Personálu je umožněn volný pohyb, ale pouze do sekcí, do kterých mají přístup. Stráže hlídají vchody.

Zelený Poplach
Tento stupeň je základní. Možnost kontaktu s nepřítelem je minimální. Personálu je umožněn volný pohyb po lodi, ale pouze do sekcí, do kterých mají přístup. Štíty jsou standardně na 16-20%, zbraně jsou vypnuté. Ochranka hlídá důležité sekce.

Žlutý Poplach
V tomto stupeň je pravděpodobná možnost setkání se s nepřítelem. Personál důležitý k boji musí být na svých pozicích. Personál nedůležitý k boji má povolený volný pohyb po lodi, ale pouze do sekcí, do kterých mají přístup. Štít je na 60%, u zbraní jsou zapnuté pouze railguny.

Červený Poplach
Na tomto stupni je vysoká pravděpodobnost setkání se s nepřítelem. Prvních 15 minut je ještě volné pohybování po palubě, ale po těchto 15 minutách už musí být VŠECHEN personál na svých místech. Nedůležité sekce, jako kuchyně, obytné sekce a odpočinkové sekce přicházejí o proud. Štíty jsou na 100%, všechny zbraně aktivované.

Nebezpečí!
Tento stupeň nastane pouze tehdy, pokud je loď v zeleném poplachu či žlutém poplachu a je napadena. Životu nedůležité sekce přicházejí o proud. Všechen personál musí být OKAMŽITĚ na svých místech. Většina energie jde na posílení štítů a do zbraní. Ochranka je rozmístěna všude po lodi, ale nejvíce u místnosti s kruhy, kde je možné že se k nim vylodí nepřítel.
http://stargate-hra.ic.cz - jeto užasná hra podobná DrD

Obrázek Prosím klikněte

Příspěvek 29.10.2010 17:31:57
Veris Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 56
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Pěkně sis s tím pohrál, ať už se ten 3D grafik najde nebo né, dobrá práce :ok:
Obrázek
Obrázek

1. díl SGS - 1. 10. 2010!!!
http://sgs.webz.cz/epizody_1serie.html

Příspěvek 29.10.2010 17:38:41
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
proč si nemůžu pomoct, že většina tvého textu je ve skutečnosti zkopírovaná z SGTT (Stargate Text Game)

Asgardská super slitina posílena slitinou ze které se vyrábí brnění kullbojovníků


WTF? :lol:
Obrázek

Příspěvek 29.10.2010 18:19:11
michal.s Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 37
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Veris - Díky moc

DAVE! - Jo původně jsem měl tuto loď zkopírovanou ve své složce Sg (jakož to hodně lodí a technologii co jsme na webu našel) ale to už je delší dobu no a jeden den jsem procházel svoji složku a našel tuto loď a začal jsem na ní pracovat a rozhodně vetšina textu není s SGTT ale základ tam je a tohle je ještě starší verze nová verze je taková

SPS-307 Argo


Výrobní informace:
Výrobce: Lidé ze Země konkrétně USA, Tau'ri
Třída: SPS-307
Druh: Loď pro zvláštní účely (Special Purpose Ship)
Konstruktér – Lidé z Tau´ri, Asgardi
Výrobce – Lidé z Tau´ri


Technická specifikace:
Délka- 561 m
Šířka- 426 m (v nejširším místě)
Výška / hloubka- 158 m
Patra: 45
Pohon:
Generátor antigravitačních vln pro změnu výšky v atmosféře
Podsvětelné iontové motory
Asgardský Hypermotor
Hypermotor: Mezigalaktický
Palivo: Naquadria/Naquadah
Elektrické napájení: Naquadahové generátory (vždy primární a sekundární), Z.P.M., Neutrino-iontové generátory
Obrana: Anticko-Asgardský energetický štít, maskování
Protiopatření: zařízení proti selhání (Inteligence)

Trup: Asgardská super slitina posílena slitinou Trinia a Neutronia (dokáže absorbovat energetické střely a dokáže i absorbovat středně velký výbuch ale jen po omezenou dobu jelikož loď tuto absorbovanou energii rozvádí do lodi a využívá ji dál, jenomže to dost přetěžuje elektrické vedení lodi a proto se dá tato absorbční funkce vypnout)
Senzory: Asgardské senzorové systémy
Zaměřovací systém: Pozemský zaměřovací systém
Navigační systémy: Pozemský počítačový navigační systém, antická hvězdná mapa, asgardký navigační systém
Výzbroj:
10 Dvojhlavňových otočných věží Coligunů
8 Asgard plasma beam (Asgardské lasery)
50 Dvojhlavňových otočných věží Railgunů
25 Raketovích sil s hlavicemi Mark IX a nukleárními hlavicemi
Generátory EM pole
1 Distrubtor dělem
Podpůrné letouny:
V hangáru:
40 F-302
10 Puddle Jumperů
4 Gophery
Doprovod:
2 Gopher
1 Nemesis
Nároky na posádku:
- minimální: 68
- optimální: 200
- maximální: 550
Ostatní systémy:
- Goa'uldské transportní kruhy
- Asgardské transportní paprsky
- Asgardské paměťové jádro obsahující množství data pozemského původu, včetně lékařské, technické a kulturní databáze plus kopie Asgardské databáze a kopie Antické databáze z Atlantídy
- Asgardská holografická technologie
- Asgardská replikační technologie
- Asgardské počítačové jádro
- Antičtí replikátoři 2. generace s lidmi upravenými zákony
- Subprostorový vysílač
Používaný - Tau´ri
Rok zavedení- 2009

Mythologie:
Argó byla proslulá loď Argonautů, se kterou se plavili pro zlaté rouno do Kolchidy. Stavitelem lodi byl Argos, syn hrdiny Arestora. Loď provázela a poté chránila na cestách bohyně Athéna. Vyprávělo se, že vlídný mořský bůh Glaukos vystavěl loď Argó a řídil ji při plavbě Argonautů. Byla to loď dosud nevídaná, s padesáti vesly a přitom tak lehká, že ji plavci mohli nést na ramenou. Při vyplutí sledovaly obrovskou loď zástupy lidí a obdivovaly její krásu a třpytivou zbroj posádky. Místo, kde Argó poprvé přistála na přenocování, bylo jí na počest pojmenováno Argos. Na své pouti zvládla a přečkala loď Argó mnohá nebezpečenství a její dlouhá cesta lodi Argó skončila tam, kde začala, ve slavném městě Lólkos, kde byla slavnostně přivítána. Loď i posádka si dobyla věhlas a slávu, báje o Argonautech a zlatém rounu je jedna z nejznámějších z řecké mytologie.



Popis lodě třídy Argo


Něco na začátek:
Třída Argo je novou generací pozemských lodí určených pro zvláštní operace. Jde o hybrid zejména asgardské a pozemské technologie, přesto však některé systémy čerpají ze zdrojů Antiků a Goa'uldů. Byla vytvořena jako loď pro taktická nasazení v hlubokém vesmíru.

Úkol:
Průzkum blízkého vesmíru + případná kolonizace. (momentálně galaxie Andromeda)

Základní informace:
Jeto první loď lidí této generace a zatím jediná. Její kódové označení je nyní SPS-307. Její velikost je okolo 561 metrů na délku a 426 metrů na šířku na výšku měří 158 metrů. Na loď se vejde okolo 400 lidí obvykle je však na lodi kolem 200 lidí.


Energetické systémy:
Primárně je loď nápajena několika desítkami páru naquadahových generátorů (vždy primární a sekundární). Loď je vybavena i neutrino-iontové generátory napájejícími hlavně hyperpohon. Loď byla taky adaptována i na Z.P.M. (zero point modul) díky kterému se například dá několika násobně zvýšit rychlost jak pod světelných motorů tak i hyper motoru, odolnost štítů, síla energetických zbraní nebo zapojení technologii náročných na energii. Na lodi je dokonce jedno Z.P.M. které se vša zapojuje jen v krajním případě.


Zbraňové systémy:
Lodní zbraňové systémy se mohou ovládat jak přes počítač na dálku tak i manualně ze střelných pozic. Loď je vybavena zbraněmi, které jsou systematicky rozdělené po lodi ty to zbraně jsou 8 Asgard plasma beamy (Asgardské lasery), 10 Dvojhlavňových otočných věží Coligunů, 50 Dvojhlavňových otočných věží Railgunů, 25 Raketovích sil s hlavicemi Mark IX a nukleárními hlavicemi, Generátory EM pole a distrubtor dělem.


Obrané systémy:
K obraně je loď vybavena Anticko-Asgardskými energetickými štíty které kopírují povrch lodi, což jí umožňuje odolat i velice intenzivnímu útoku lodí ORI. Loď má i vnitřními štíty, které se aktivují v případě výbuchu uvnitř lodi. Trup lodi je vyroben z Asgardské super slitiny posílena Trinia a Neutronia (dokáže absorbovat energetické střely a dokáže i absorbovat středně velký výbuch ale jen po omezenou dobu jelikož loď tuto absorbovanou energii rozvádí do lodi a využívá ji dál, jenomže to dost přetěžuje elektrické vedení lodi a proto se dá tato absorbční funkce vypnout) což činí loď velice odolnou i bez štítu pokud je tato funkce zapnutá. Loď má instalované i maskování. Loď má také, dle vzoru na Atlantidě, zařízení proti selhání, které je však vyrobeno lidmi a sami lidé jej nazývají Inteligence (Dá se také vypnout). Toto zařízení brání různým věcem třeba vypustit vzduch z lodi, když je na ní posádka nebo třeba stejně jako na Atlantidě rozezná různé známe nemoci a nedovolí jejich rozšíření apod.


Komunikační systémy:
Loď je vybavena standardní komunikací lidí ale také jinými komunikačními systémy, které jsou např. Asgardský holografický komunikátor, dálkový vysílač, navigační maják, subprostorový vysílač, telepatické komunikační kameny.


Pohoné systémy:
Je vybavena třemi druhy pohonných systémů; generátorem antigravitačních vln pro změnu výšky v atmosféře, podsvětelnými motory iontovými a Asgardským generátorem hyperprostorového okna. Argo může při startu dosáhnout orbity planety během 20ti vteřin, počítáno od doby zažehnutí hlavních motorů. Při použití podsvětelných motorů je loď schopna dosáhnout maximální rychlosti 100 000 km/sec. Maximální dosažená rychlost při použití hyper pohonu byla prozatím spočítána na 1600 světelných let za minutu a záleží pouze na množství energie které má hyperpohon k dispozici.


Podpůrné letouny:
Stejně jako Prometheus a lodě třídy Daedalus má i Argo ve svých útrobách místo pro letouny F-302 další malé lodě. Toto místo tvoří čtyři hangáry, jeden na jedné straně lodi druhý na druhé straně lodí a zbyvající dva jsou vedle sebe na spodní straně lodě, schopné poskytnou plnou podporu pro tyto letouny (včetně oprav při poškození). Hangáry jsou navzájem propojeny, aby se daly rychle přesunout stíhače do jiného hangáru v případě znemožnění vzletu z nějakého hangáru. Hangáry mají hermeticky uzavíratelná vrata, kromě nich je možné vztyčit na jejich místě asgardské štíty. Do každého hangáru lodi Argo se vejde 20 letounů F-302. Ve dvou hangárech lodi Argo jsou F-302 v plném počtu tudíž 40 strojů F-302 (10 letek), ve třetím hangáru je 10 Puddle Jumperů, čtvrtý hangár je prázdný aby bylo kam umisťovat nalezené lodě či předměty nebo přesunout sem naše stíhače kdyby byl jeden ze tří hangárů poškozen. Na povrchu lodi jsou i 4 přistávací plochy pro Gophery a Nemesis. Často loď doprovází nějaký ten Gopher nebo Nemesis


Transportní systémy:
Loď je vybavena 12 transportními kruhy které jsou rozmístěny různě po lodi např. u můstku, ubikací, atd.. Také je loď vybavena Asgardským teleportačním paprskem který je instalovaný po celé lodi i na vnějším trupu lodi ale jsou tu pro něj i speciální místnosti. Pro transport po lodi jsou na lodi výtahy. Na lodi je i místnost pro několik hvězdných bran s DHD ale je na ně napojen i počítač přes který se dají také ovládat. Na lodi Argo jsou dvě hvězdné brány s originálním DHD jedna z MD a druhá z Pegasu.

Ostatní systémy:
Loď je také vybavena různými technologiemi jako je např. paměťový manipulátor, ultrazvukový blokovač mozkových funkcí, za'tarc detektor a další. Dále jsou na lodi převážně Asgardské technologie.


Lékařské systémy:
Kromě normálních lékařských přístrojů a léků lidí jsou na lodi i lékařské systémy ostatních ras např. Goa´uldské ruční léčící zařízení, Tok´ri upravený sarkofág, treonin. Na lodi jsou i stázové komory Antického původu které byli nalezeny na jedné rozpadající se Antické lodi třídy Aurory.

Průzkumné systémy:
Loď disponuje jak vnitřními tak vnějšími senzory Asgadů. Taky je na lodi několik průzkumných sond: M.A.L.P (Mobile Analytic Laboratory Probe), průzkumná miniponorka, U.A.V. (Unmanned Airborne Vehicle), U.C.A.V..

Oprava:
Posádka lodi Argo je plně vybavena pro případnou opravu lodi jak vybavením, tak i materiálem ale na lodi je 30 komor ve kterých leží zmrazení replikátory 2. generace pro případ větší opravy.

Prostory lodě

Paluby:
Celkem: 45

Prostory, místnosti a oblasti:


Můstek
Argo má oproti třídě Daidalus nespočet upgradů, ale velitelský můstek zůstal v podstatě nezměněn. Přední výhled je podstatně širší a umožňuje tak větší výhled. To je obzvláště užitečné během bojového stavu, kdy může hned několik důstojníků a lidí z řad personálu navrhovat další taktické manévry, aniž by zacláněli před kapitánovým křeslem. Uprostřed sedí velitel lodi. Po jeho pravici sedí taktický a zbraňový důstojník, který ovládá štíty a zbraně. Po velitelově levici sedí pilot lodě. Pilot má na své konzoli radar a pilotní páky, kterými ovládá celou loď. Za velitelem je 3D holomapa, na ní velitel spolu s vybranými členy posádky vymýšlí plán pro nadcházející situaci. Okolo sedadel a mapy je spousta konzolí s obrazovkami. Jsou to obrazovky, které ukazují stav lodi, radar, nepřátelské jednotky v okolí, hlášení o stavu atd…, jsou tam především proto, aby měl velitel větší přehled, ale samozřejmě je používá hlavně personál. Přední okno, ze kterého je výhled před loď, funguje také jako konzole, která zvýrazní všechny lodě ve výhledu.


Pomocná řídící místnost:
Podobně jako na Atlantidě a na Antických lodí třídy Aurora má tato loď sekundární řídící centrum, ze kterého může být loď řízena, pokud je můstek zničen nebo poškozen. Z této pozice je člen posádky schopen sledovat aktivitu jednotlivců po celé lodi, skenovat známky života a řídit přístupy do chodeb. V této místnosti je četné množství řídících konzolí pomocí kterých se dá ovládat celá loď po vyřazení můstku.


Vězení:
Lodě této třídy obsahují vězení, která jsou užívána pro zadržování vězňů a jsou jen ze železných tyčí, která se zdála přiměřená pro zadržení nepřátel. Na Argu jsou cely rozděleny na dvě části a mezi tyčemi se vztyčuje silové pole.


Gateroom (místnost s bránou):
Je to dvoupatrová místnost nacházející se uvnitř trupu lodě s jedním schodištěm, dvěma konzolemi fungujícími jako "DHD" po stranách schodiště, ovládání sond a spojení s databází lodi. Nachází se tam samozřejmě brána, před bránou je DHD (kdyby nefungovaly konzole), vedle brány visí obrazovka, na kterou se dají vysílat různá data, hermeticky uzavíratelné dveře do chodby přes kterou přibíhá ostraha a personál. V druhém patře nic není krom hermeticky uzavíratelných dveří, dá se od tam pozorovat celá místnost. Brána a DHD se dají rychle vyměnit jelikož stojí na speciálním výtahu, takže stačí zmáčknout tlačítko a brána s DHD sjedou dolů a během chvíle vyjede na horu druhá brána s DHD a obráceně, tato výměna trvá cca 30 sekund.


Vyhlídková místnost, pozorovatelna:
Nachází se poblíž střední části lodě přímo nad přední přistávací plochou pro Gophery a Nemesis. V této místnosti se nachází v jejím středu šest laviček bez opěradel, nalevo po směru letu dvě křesla a kulatý konferenční stolek, napravo po směru letu velký kulatý stůl a 8 židle bez opěradel, vzadu vlevo barový pult okolo sloupu a ve střední části místnosti jsou dva sloupy. Před oknem je zábradlí. Ta to místnost je velice prostorná.


Komunikační laboratoř:
Je to něco jako konferenční místnost ve které se nechávají antické komunikační kameny. Je tam velký konferenční stůl s 9ti židlemi na kterém zůstává lidmi vytvořené zařízení a antické kameny. Nachází se tam také gauč s místem pro čtyři lidi sedící vedle sebe, malá knihovna, křeslo a konferenční stůl s lampičkou.


Hydroponická laboratoř:
Obrovská místnost, ve které posádka pěstuje rostliny pro případ dlouhé cesty bez přísunu jídla a surovin. Tato místnost je rozdělená na dvě části, v jedna část je určená pro malé rostliny(obilí, jahody,cibule,….) a druhá část je určena pro velké rostliny(stromy, keře,…). Je v ní několik "nádrží" ve kterých jsou pěstovány rostliny. Pěstují se zde semínka která byla nalezena na planetách a zjistili že jsou z poživatelných a použitelných rostlin a i semena pozemských rostlin.

Biologická laboratoř
Laboraoř ve které se zkoumájí biologické formy života.

Laboratoř na tvorbu nanitů
Antikové vytvořili stroj, jako součást jejich výzkumu v oblasti vytváření lidské formy Replikátora, který se vyvíjel z nanoviru. Jedná se o hladký stůl, pomocí něhož se mohly vytvořit nanité a jejich soudržné pouto, čímž by se mohly dotvarovat více do lidské podoby. Bylo možné také vytvořit malý blok nanitů, nicméně to vyřadí příliš mnoho základních protokolů a nanité mezi sebou nemohou komunikovat a rozpadnou se. Zařízení tedy bylo vytvořené především na tvorbu lidské formy Asuřana\Replikátora. Tato laboratoř se nachází hned vedle místnosti z aplikátory. Toton zařízení bylo také nalezeno na rozpadající se Antické lodi třídy Aurora

Sociální výzkumná laboratoř
Laboratoř ze které se dá pozorovat jak se rozvíjí život na planetách. Tento rozvoj může snímata sama loď nebo naše satelity kterých má loď na palubě hodně

Virová laboratoř
Zde se zkoumají viry a nemoci.

Studovna
Studovna, také známá jako knihovna, je místnost, kde si členové posádky mohou něco číst, nebo nastudovat, ačkoli je známo, že tato místnost není příliš využívána. Jsou zde tedy také uloženy některé knihy.


Tělocvična
Tělocvična je velká prázdná místnost, která je používána posádkou hlavně k trénování bojových schopností a cvičení. Tato místnost je často plná rozlišných tréninkových vybavení, jako např. rotoped, cvičební míče, bojové tyče a mnoho jiných.

Zbrojnice
Zbrojnice je místo na lodi, kde má posádka uloženy skoro všechny své zbraně, střelivo, granáty a miny, atd... Na lodi Argo je několik těchto zbrojnic. Jedna také zahrnuje střelnici.

Psychologická poradna:
Zde pracuje psycholog

Jídelna:
K dostání tu je káva a občerstvení v jakoukoliv denní i noční hodinu. Při některých akcích je jídelna používána jako provizorní ošetřovna. V případě bojového konfliktu přichází jídelna o proud jako jedna z prvních sekcí. Je tu 30 velkých jídelních stolů a lavic bez opěradel kolem nich, také bar pult se šesti barovými stoličkami a taky velký výdejní stůl. Na každém jídelním stole je lampička. Jsou zde také dveře do kuchyně a další dveře do kuchyňky.


Kuchyň:
Z jídelny vedou dveře do kuchyně. V kuchyni je vše co je pro vaření třeba takže sporák, trouba, mikrovlnka, lednička, pec, atd… taky jsou zde dveře do dalších dvou místností jedny vedou do mrazáku který měří 10x10 metrů a druhé dveře vedou do jednoho ze skladů jídla který je 20x20 metrů velký. V kuchyni je celý den služba. Vedle kuchyně je i kuchyňka která je pro ostatní personál který by si chtěl uvařit něco speciálního nebo si chtěl prostě uvařit, je o dost menší ale je v ní i tak všechno potřebné vybavení a vchody do skladiště a mrazáku.


Výroba kyslíku:
V této výrobně se mění oxid uhličitý zpět na kyslík. Tato výrobna je přímo uprostřed lodě.



Recyklační centrum:
Toto centrum je hned vedle výrobny potravin a zde se recykluje vše, co se dá kromě kyslíku ten se recykluje v jiné místnosti


Společenské sály:
To jsou obrovské místnosti na speciálním patře v těchto místnostech jsou např. sály na tančení, sportovní hřiště, TV sál, sál se společenskýmí hrami, atd..


Osobní kajuty posádky:
Loď je podpořena nespočtem personálu, a jelikož lidé, nemohli být bez ubytování pro členy posádky. Osobní kajuty posádky Arga jsou různé. Záleží na tom, kterou místnost si konkrétní člověk chtěl zabrat a kterou si mohl vybrat. Všeobecně platí, že v nich je postel (většinou "letiště"), stolek, židle, skříň, křeslo a lampičky.


Přistávací plochy pro Gophery a Nemesis:
Každý Gopher a Nemesis má dveře v zadní části a je připojený ke komoře s přetlakovými dveřmi (lze nahradit štítem), které vedou dovnitř lodě. Narozdíl od většiny ostatních menších lodí nevlétá do hangáru, ale jenom se "připojí" na vnější trup lodě a loď ho začlení pod štít. Argo má na horní straně 4 přistávací plochy pro Gophery a Nemesis. Přistávací plochy jsou obkroužené a zvýrazněné "svítícím pruhem" aby byli poznat od zbytku lodě.


Sprchy:
Antické sprchy na palubě Arga nepoužívají jen vodu, ale i nějakou neznámou substanci, která se rozstřikuje jako mlha proti tělu, pravděpodobně už obsahuje "čistící prostředek" (mýdlo, šampón) a hřeje. Tyto sprchy byli objeveny na téže rozpadající se Antické lodi třídy Aurora ze které pochází i stázové komory.


Chemická laboratoř:
V této místnosti pracují vědci a chemici. Místnost je velice prostorná, obsahuje 10 židlí, 8 stolů, mikroskopy a mnohé další vědecká zařízení. Také je zde vchod do skladiště chemického materialu. A vchod do obrovské místnosti ve které je obrovská „banka“ chemických vzorků ze Země ale i z jiných planet.


Vědecká laboratoř:
V této místnosti pracují vědci a fyzici. Místnost je velice prostorná, obsahuje 10 židlí, 8 stolů, mikroskopy a mnohé další vědecká zařízení. Také je zde vchod do skladiště materialu.


Databanka, banka vzorků:
Je to obrovská místnost ve, které je obrovská „banka“ různých vzorků ze Země ale i z jiných planet. Také je zde místnost z obrovskou databankou, kterou tvoří Asgardské paměťové jádro obsahující množství data pozemského původu, včetně lékařské, technické a kulturní databáze plus kopie Asgardské databáze a kopie Antické databáze z Atlantidy.


Místnost s hlavním replikačním stolem:
Je to celkem velká místnost, ve které je mnoho Asgardských konzolí a několik replikačních desek.

Místnost s replikátory 2. generace:
Je to velká místnost z komorami a konzolemy. V komorách jsou replikátoři 2. generace vyrobení na Atlantidě s několika přidanými zákony (jako že nemohou ublížit nám lidem z Tau´ri a našim spojencům, že musí plnit rozkazy a podobné věci). Loď Argo má na palubě 30 těchto komor což znamená 30 replikátorů 2. Generace.


Sklady:
Loď Argo má desítky skladů různé velikosti a různého umístění a druhu. Druhy těchto skladů jsou následující: Muniční sklad, sklad jídla, skald vzorků, sklad materialu, sklad náhradního vybavení, atd…

Projekční místnost:
Tato místnost obsahuje velké 3D holografické rozhraní, které umožňuje uživateli pozorovat zaznamenané informace. V této místnosti může být promítána historie Antiků a dalších ras stejně jako jejich hvězdné mapy a mnoho dalšího pomocí ovládacího panelu před projekční konzolý. Strop je perfektně přizpůsoben pro zobrazení hvězdných map, stejně jako světy, které byli osídleny lidskou formou života před mnoha tisíciletími.

Lékařské oddělení:
Je v ní 20 postelí, několik konzolí, židlí, stázové komory a všechny různé lékařské systémy Země. Stázové komory Antického původu které byli nalezeny na jedné rozpadající se Antické lodi třídy Aurora a nasledně zabudovány do systému lodi Argo. Místnost je určena pro nemocné a zraněné pacienty, kteří vyžadují neustálou péči a dozor. Zařízení je také velice dobře vybaveno pro biologický výzkum, například umělé vytvoření antického genu a jeho implantace dalším osobám nebo rozbor nebezpečných biologických virů. Toto oddělení (nemocnice) je na odděleném patře pro případ vypuknutí nakažlivé nemoci.



Strojovna
Podlaží strojovny čítá velké mnoství řídících panelů speciálně upravených pro obsluhu asgardským technikem. Jelikož nové technologie, které jsme dostali, jsou na nás příliš vyspělé, tak jsou pro jistotu na lodi čtyři Asgardi kteří fungují jako hlavní inženýři. Jinak okolo sedí technici a vědci kteří kontrolují stav lodi a problémy hlásí na můstek. Na zádi místnosti se nachází výhled na hyperpohon. Místnost s motory může pojmout až desítky lidí z personálu. Úkoly ze systémové diagnostiky pro kontrolu zbraní a ostatních systémů mohou být provedeny právě zde.


Hangár
Argo má k dispozici kompletní podporu stíhacích letounů F-302 a Puddle Jumperů. Ačkoli má loď čtyři hangáry, všechny stíhačky okupují pouze tři hangáry lodi. Je tomu tak pro případ okamžitého stažení letounů z boje do druhého hangáru. Asgardské obranné štíty se mohou rozprostřít i přes hangárová vrata ústící přímo do volného vesmíru.


Odpočinková místnost pro piloty
V těchto místnostech odpočívají piloti před a po svých akcích. Tyto místnosti jsou před vstupem do každého z hangárů.

Počítačová místnost
V této místnosti je počítačový terminál a také několik velkých holografických displejů, které se aktivují v případě potřeby. Pomocí nich se také může řídit většina systémů lodi, mapovat postup posádky uvnitř lodi a také zjistit různé nepřátelské hrozby pro posádku. Lokality lodi, které byly třeba vyřazené, se hned ukázaly na displeji. Dále zde je možnost zvětšit a zaměřit se na určité oblasti na lodi, s cílem získat lepší pohled na jistá umístění na lodi. Také počítačový terminál umožňuje manipulaci s transportním systémem pomocí asgardských kamenů.


Některé technologie na lodi:

Inerciální tlumiče:
Stejně jako všechny ostatní lodě, má i třída 307 inerciální tlumiče, známé také jako inerciální kompenzátory. Jsou používány k vyrovnání důsledků náhlých pohybů na lodích (včetně zrychlení, zpomalení, náhlé otočení, atd.) a snížit množství zachvění, pokud na loď někdo střílí. Vytváří umělé gravitační pole uvnitř lodi, bez kterého by docházelo k setrvačnostem. Bez inerciálních tlumičů by lety vesmírem měly fatální následky na čemkoli, i za použití velmi malé rychlosti. S inerciálními tlumiči na těchto lodích je také propojeno vnitřní tlumící pole, viz obranné systémy.

Neutrino-iontové generátory:

Tato třída lodí je poháněna čtyřmi neutrino-iontovými generátory. Každý z nich je schopen generovat energii, rovnající se jedné miliardě pozemských kilojoulů. Kombinací všech generátorů tedy dosáhneme úrovně vytvářející energie až 4 000 000 000 kJ, což je opravdu hodně. Pro představu, tolik energie v pozemských měřítkách bychom dosáhli explozí asi 100 tun TNT každou sekundu. Tato energie pohání především hyperpohon, ale také asgardské zbraně štíty. Napájecím zdrojem těchto generátorů na lodích třídy 307 je neutronium. Obrovské množství energie, kterou mohou generátory vytvářet, svědčí o velmi vyspělé asgardské technologii těchto generátorů.
Asgardský počítačový systém:

Počítačová technologie je mnohem pokročilejší, než pozemská. Má schopnost vytvářet počítačovou grafiku s velkým rozlišením, stejně jako audio a video soubory. Vytváření, manipulace a ukládání dat jsou velmi svižné. K počítačovému terminálu je přiřazeno několik velkých holografických displejů, jejichž počet je závislý na tom, co vše požadujeme, a na kterých se vše potřebné zobrazovalo. Komunikace a přístup k lodním záznamům, se děje právě přes počítačový terminál s obrazovkami.

Asgardé pro ovládání terminálu nepoužívají klasické manuální klávesnice, jaké můžeme vidět na Zemi, ale užívají velký panel, na kterém jsou označeny tvarem podobné vejci, veškeré potřebné funkce. Několik objektů ve stejném tvaru, známé také jako asgardské kameny, se používají k ovládání těchto funkcí na terminálu. Ty se umisťují na terminál k funkcím a různým jejich otočením a posouváním se přiřadí funkci správný požadovaný příkaz. Fungují tedy podobným způsobem, jako ovládací krystaly Antiků. Je prokázáno, že tato technologie se aktivuje zatlačením na kámen. Tomu to systému byla přidána i klávesnice.

Senzory:

Asgardské senzory na této lodi jsou velmi pokročilé. Mohou procházet i štíty goa'uldských lodí a zjišťovat životní známky na velkou vzdálenost. Tyto senzory také dovolují jejich transportnímu systému se velmi přesně zaměřit na objekt. Mají veliký dosah a mohou s nimi monitorovat i hyperprostorovou aktivitu okolo Země z jejich domovské galaxie.

Loď zahrnovala také typ tepelného čidla, které mohlo detekovat teplo teplokrevných organismů pohybujících se v lodi a okolo ní v případě, že primární vnitřní senzory byly vyřazeny. Dokázalo ukázat tyto organismy na holografické obrazovce, kde se zobrazovali červeně v trojrozměrné struktuře lodi.

Transportní systém:

Stejně jako všechny pozemské a asgardské lodě, má i tato třída 307 k dispozici řadu transportních asgardských zařízení. Je to moderní dopravní systém. Transportovaná osoba nebo předmět je obklopena jasným světlem, které subjekt rozloží na atomy, přenese na určené místo a zase zhmotní. Tento systém přepravování nepotřebuje platformy na výchozím i cílovém místě a dá se tedy přenášet odkudkoli kamkoli. Tyto systémy jsou zaměřeny do různých směrů a dovolovaly tak maximální pokrytí. Po zadání specifického kódu do počítačového terminálu, se přepravní systém aktivovuje, zaměří se na materiál, který měl být přenesen a byl za krátkou dobu přenesen do uvedeného nákladního prostoru. Mohl také přepravovat osoby na předem určené místo, ale je známo, že nedokázal proniknout štíty lodí. Limity technologie přepravního systému zůstávají neznámé, i když Prométheus, který byl později tímto systémem vybaven, byl schopen přepravit celý mrakodrap na oběžnou dráhu Země. I lodě třídy Daedalus, které je také měly, jsou schopny alespoň stejného výkonu.
Tento systém zahrnoval i odchozí technologii transportéru, umožňující posádce uniknout z lodi a přepravit se tak do externích lokalit, jako jsou např. planety. V případě zamoření Replikátory, byl tento odchozí transportní systém zničen, což byla pojistka, aby se zabránilo Replikátorům uniknout z lodi a zamořit Zemi. Byl také naprogramován posádkou k tomu, aby pomáhal ostatním, kdo užíval systém v budoucnu.
Asgardé jsou také schopni použít transportní systém jako pole rozložené do více směrů najednou proti armádám na planetě, dematerializovat ji a odstranit jako hrozbu. Není ovšem známo, co se stalo těmto jedincům, kteří byli dematerializováni. Mohli buď existovat stále v transportním systému, nebo je to zabilo, či transportovalo do vesmíru, nebo vězeňských cel. Vzhledem k tomu, že takto odstranili i pyramidy, je nejpravděpodobnější, že je systém rozložil a už nezhmotnil.

Hyperpohon:

I když si říkáte, že už to snad ani nejde, tak tato loď má ještě kvalitnější hyperpohon, než ty nainstalované na lodích třídy Biliskner, Prométheus a Daidalus a dost možná je to i nejrychlejší hyperpohon, jaký byl kdy postaven. Bylo prokázáno, že loď byla schopna cestovat mezi galaxií Ida a Mléčnou dráhou, jen za hodinu a přeletět s taženým Prométheem v závěsu vzdálenost 1 200 světelných let v pouhých sekundách. Prométheus byl později odtažen do galaxie Ida za méně než jeden den, což je v případě tažené lodi mnohem pomaleji, než kdyby letěla sama, ale stále daleko rychleji, než všechny ostatní známé lodě, kromě plně napájené městské lodi.

Štíty:
Štíty těchto lodí jsou také vylepšeny, než na lodích jiných tříd a jsou jedny z nejvýkonnějších vůbec. Jsou schopné odolávat několika střelám z hlavních energetických zbraní a vedlejších pulzních zbraní válečných lodí Oriů zároveň, i když hlavní zbraň dokáže zničit Ha'tak na jeden výstřel a vedlejší na několik výstřelů. Štíty jsou dooranžova zbarvené a stejně jak Antické štíty na Antických lodích třídy Aurora sou těsně od trupu a přesně kopírují tvar lodi. Štíty jsou také pravděpodobně schopny blokovat projektily Replikátorů, se kterými se dostávali na lodě Asgardů a zamořili je tak. Tyto štíty jsou výplodem Antických a Asgardských štítů do hromady.


Inteligence:
Inteligence je nejpropracovanější a nejvyspělejší, počítačová technologie vyrobena lidmi za pomoci jejich spojenců. Na této technologii, pracovali nejlepší vědci země s pomoci Asgardů. Tato technologie je vlastně umělá inteligence, která je v tuto dobu ve většině důležitých zařízeních souvisejících s hvězdnou bránou např. ve Vesmírných lodích, vesmírných stíhačích, v počítačích na SGC a dalších základnách Země a v dalších věcech. Inteligence je nainstalovaná tak aby chránila vše ostatní včetně sebe (hlavně tedy lidi) příklad: Loď je napadena, štíty po nějaké době klesnou na kritickou hranici v tom momentě inteligence, převezme ovládání a dostane loď z nebezpečí, kdyby nešlo odletět tak celou posádku se vším potřebným vybavením pro přežití přenese na planetu nebo někam kde to bude možné nebo kde bude větší šance na přežití. Inteligence je program podobný tomu co má Atlantis který na Atlantidě brání rozšíření nemoci nebo když ji vytáhnul z vody když klesly štíty atd.. Inteligenci dokáže vypnout jen málo lidí, jelikož potřebujete speciální kód a dva vyšší důstojníky k vypnutí. Inteligence je uložena v čipu asi 10mm x 10mm nebo je uložená na extra kapacitním CDčku několika násobně zabalená. Inteligence byla již několikrát upravena a aktualizována nyní se s ní dá i komunikovat. Inteligence opravdu jen v krajních případech přebírá, ovládaní dané technologie. U lodí plní funkci poslední ochrany stejně jako na Atlantidě když, byl energetický zdroj vybitý a Atlantida vyplula na hladinu. U počítačů plní funkci firewallu.


Replikátoři vyrobeni lidmi:
Využily jsme technologii na Atlantidě a vyrobily replikátory druhé generace s upravenými zákony. Prozatím je využíváme jen v krajných případech na opravu věcí a technologií. Nečastěji je používáme na opravu našich lodí. Také využíváme replikátory ke stavbě věcí, technologií a dalších věcí ale opravdu jen v krajním případě když nefungují asgardské replikační stoly a je něco rychle potřeba. Mají upravený kód aby nemohli útočit jak na nás tak na naše spojence, v nejnutnějším případě nás bránit (i naše spojence), nemohli si přepsat vlastní kód, je v nich zabudovaný i příkaz na autodestrukci, aby vyráběli a opravovaly, aby je řídila inteligence nebo člověk který je tímto pověřen ale není možné aby vykonaly příkaz který odporuje základnímu kódu, mohou změnit svoji podobu ale jen omezeně a nemohou se replikovat bez platného příkazu a tento příkaz je nově utvořené nesmyslné slovo obsahující číslice a písmena v nesmysleném pořadí, které znají jen někteří lidé. Replikátory máme momentálně na většině lodí, stanovištích, stanic a základnách vždy jen tři páry tudíž 6 replikátorů druhé generace.



Uniformy posádky:


Vzhledem k mezinárodnímu charakteru posádky jsou uniformy skoro identické s uniformami na Atlantis. Na pravém rameni je umístěna nášivka s emblemem lodi, na levém pak vlajka země, z níž člen posádky pochází. Na uniformách jsou rovněž umístěny barevné pruhy, podle nichž lze snadno poznat zařazení člena posádky.


Červená barva - COMMAND,
- personál velení

Oranžová barva - PILOT
- piloti

Černá barva - SECURITY, MILITARY
- bezpečnostní personál

Modrá barva - SCIENCE
- vědecký personál + technici

Žlutá barva - MEDICAL
- zdravotnický personál

Zelená barva - OPERATIONS
- provozní personál

Civilní pasažéři nenosí uniformy


Stupně poplachu:



Klid (5stupeň)
Tento stupeň platí pouze, pokud loď přistála na Zemi. Štíty, stejně jako zbraně jsou vypnuté. Personálu je umožněn volný pohyb, ale pouze do sekcí, do kterých mají přístup. Stráže hlídají vchody.

Zelený Poplach (4 stupeň)
Tento stupeň je základní. Možnost kontaktu s nepřítelem je minimální. Personálu je umožněn volný pohyb po lodi, ale pouze do sekcí, do kterých mají přístup. Štíty jsou standardně na 16-20%, zbraně jsou vypnuté. Ochranka hlídá důležité sekce.

Žlutý Poplach (3 stuoeň)
V tomto stupeň je pravděpodobná možnost setkání se s nepřítelem. Personál důležitý k boji musí být na svých pozicích. Personál nedůležitý k boji má povolený volný pohyb po lodi, ale pouze do sekcí, do kterých mají přístup. Štít je na 60%, u zbraní jsou zapnuté pouze railguny.

Červený Poplach (2-1 stupeň)
Na tomto stupni je vysoká pravděpodobnost setkání se s nepřítelem. Prvních 15 minut je ještě volné pohybování po palubě, ale po těchto 15 minutách už musí být VŠECHEN personál na svých místech. Nedůležité sekce, jako kuchyně, obytné sekce a odpočinkové sekce přicházejí o proud. Štíty jsou na 100%, všechny zbraně aktivované.

Nebezpečí! (1 stupeň)
Tento stupeň nastane pouze tehdy, pokud je loď v zeleném poplachu či žlutém poplachu nebo je klid a je napadena. Životu nedůležité sekce přicházejí o proud. Všechen personál musí být OKAMŽITĚ na svých místech. Většina energie jde na posílení štítů a do zbraní. Ochranka je rozmístěna všude po lodi, ale nejvíce u místnosti s kruhy, kde je možné že se k nim vylodí nepřítel.
http://stargate-hra.ic.cz - jeto užasná hra podobná DrD

Obrázek Prosím klikněte

Příspěvek 29.10.2010 18:47:40
DAVE! Uživatelský avatar
Captain
Captain

Příspěvky: 1676
Bydliště: Normandy SR-2
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
no super a nebylo by lepší to nové nahradit tím starým?
Obrázek

Příspěvek 29.10.2010 20:19:23
Veris Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 56
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Jj též dobré, jen bys to mohl možná doplnit nějakým svým(alespoň hrubým) náčrtem...
Obrázek
Obrázek

1. díl SGS - 1. 10. 2010!!!
http://sgs.webz.cz/epizody_1serie.html

Příspěvek 30.10.2010 00:47:30
michal.s Uživatelský avatar
Airman
Airman

Příspěvky: 37
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
ok pukusím se o ten náčrt
http://stargate-hra.ic.cz - jeto užasná hra podobná DrD

Obrázek Prosím klikněte

Příspěvek 30.10.2010 02:26:52
Ray Uživatelský avatar
Second Lieutenant
Second Lieutenant

Příspěvky: 1139
Bydliště: Hranice, Olomouc
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
Je to coilgun, nikoliv coligun. Google it...
Už mě ty fiktivní avatary tady serou iritují...

Příspěvek 20.11.2010 00:10:46
Ronnie124 Uživatelský avatar
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Příspěvky: 311
Bydliště: Za Hvězdárnou
Pohlaví: Neuvedeno

Odpovědět s citací
 
michal.s: Člověče ty se asi hodně nudíš. Až budeš mět hotový ten náčrtek tak mi napiš zprávu. Uvidím co se stím dá udělat.

Ty náčrtky by byly dobré alespoň 4:
  1. zepředu
  2. z boku
  3. z vrchu
  4. a IZO
  5. plus nějaké detaily, záleží na tobě
Warning: My post´s can kill you!

Příspěvek 04.3.2013 09:47:01
Mare Airman
Airman

Příspěvky: 2
Bydliště: Destiny místnost s KINem
Pohlaví: Neuvedeno
Odpovědět s citací
 
Nic jsem si teď nezjišťoval ale tato loď je příliš pomalá první velká loď lidí Prometheus dokázala vyvinout rychlost více jak poloviční rychlost světla což je 150 000 km/sec a to byla první loď takže já bych této lodi dal alespoň 165 000 km/sec. Jinak co jsem si četl tak jsem tam chyby nenašel.

Odeslat nové téma Odpovědět na téma

Zpět na Sháním...